Tektifi per i zitelli

In contru à a credenza populari, i plugins sulphuri in i zitelli sò furmatu micca per una insufficiency hygiene, ma, à u cuntrariu, per a freccia frequenti di u canali auditivo. Questu hè chì u corpu di a cumincià di pruduce crescente di cece, pruvatu di rimbursà a so deficientia. Sulphur in u zitellu in l'uce hè designatu per prutege l'olu internu da u polu è di a terra. Ella mossa più vicinu à a sortida da l'arechja à masticari è parlendu. Cusì scambià di autolimpia.

A volte in u travagliu di i glànduli chì produzce cerumen, i falli. A maiò spessu succede questu da causa di l'higiene di l'ombra inutilità. Lavute solu l'auricula, è ùn succumbassi à a tentazione di scurgassi u canali di l'audizione. U tampuni di cotto ùn deve micca usatu à tuttu, salvu ch'elli ponu secarà l'auricula da l'acqua. U fattu hè chì pò dannanu seriamente u canali audibile, è ùn ùn purghjenu micca u sulphuru, ma si move ancu più sanu è cumplicità.

Cusì, chì pudemu micca avè capisci micca, ma chì cosa fai, u zitellu hà digià altru un plug in sulfur? Hè megliu se vai per vede un medico ENT. Ellu puderà di diagnostichi di u diagnosticu è dari cunsiglii per riparà u prublema. Di solitu i plugi sò sappiutu da lavare cun una suluzione di furacilina o manganese. Questa prucedura hè fatta à l'uspidale. In una siringa grande senza aghjuna, una solu quatenza hè stata presa è injected in l'arechja. Repetite a prucedura di parechji volte, è u plug in u ghjornu in u zitellu pace.

Cumu sguassà u plug in sulfuri di un zitellu in casa?

Ci hè quì situazione chì quandu ùn ci hè micca una oppurtunità di visità un spécialiste, è u zitellu hè preoccupatu chì u suvore in l'arechju. In questu casu, andendu in a farmaceutica, vindianu fugliale specie, per esempiu, a-cerumen. Sò simpricimenti sipulati in l'arechja è dà u zitellu à menti nantu à a so parti per un minutu. Allora i fiori partenu cù u plug in sulfuri.

Se vi vede chì u plug in azufru hè frescu è untuvitu, pudete calà a toalla o u diaper cù un ferru, fassi p'arrivà assai volte è mette l'orella di u ghjallu. U sulfuru calori, rinfriscà è fassi.