Steam baths for face

Ùn hè micca sicretu chì a basa di qualità à a cura di a pelle hè a so purificazione. Chì ci hè? Sfortunatamente, ùn parechji di noi viranu in i lochi ecologichi. È ogni ghjornu da a matina finu à a notte, a nostra pelle hè sottupostata à fatturi fora di l'esternu. Eccu u soli è u ventu, è a temperatura di u minimu di l'aire è a polvera di strada, è u sicretu di a sudore è di i glànduli sebacies, è, sicuru, u make-up. Indipendente di u tipu di pelle, i bagni di steam ponnu essiri usati pi lavà a face.

Cumu travaglia?

Un salottu calmeru chì abbanduneghja u bagnu calienta a pelle, suavice a so capa superiore, apre a i pori è lavà a zuppurtausa cù l'aiutu di a sudazione intensa. U fanzine facial acteghja assai gentile, furtificeghja prestu a circulazioni di u sangue in i cateni di a superficia, perchè chì a pelle hè più saturatu cù l'osigurimu è l'nutrienti. Per via di vaporizziu acqua, ci hè ancu una moisturizazione di a pelle, chì hè impurtante per impedisce l'averezione prematura.

Quante hè necessariu di fà o ferienne per a cara?

L'acqua hè catturata in un vasta vasu à una temperatura di circa 50 gradi, finu à chì vinu quì vale. Allora andavanu à scopre a testa a pilucca è aghjunghjendu u cuntinuu più vicinu à 30-40 cm, per ùn avè incucciatu. I bagni è a freccia di adopzione sò elle chjamati cù u tipu di pelle:

  1. Per a pelle oleia o di cunglizzione, si sò micca realizati micca più d'una volta per a simana. A durazione di u prucedimentu hè di 10-15 minuti. In l'acqua per u migliore effettu hè di aghjunghje l'olii essenziali di u tè verde, i citrati o di e coniferi in una quantità di 4-5 zipuri.
  2. A pelle seca necessiteghja una purità profunda ancu menu spessu, senza più di doppiu di u mesi. Duranu finu à 5 minuti è travaglià megliu incù l'aghjunzione di camomile, lavanda è u palisatu di rosewood. Per a pelle fugliosa è secca ùn ci sò micca bè. Hè megliu utilizà bagnu perifinu per a fàccia. E significativamente più effittivativi amulandani è moisturise a pelle.