Sindromu antifosfolipidu è gravidenza

U sindromu di l'antifosfolitipi (APS) hè un gruppu di disordini autoimmune chì sò carattirizzati per a furmazione di una gran nùmeru di anticorpi à i fosfolipidi prisenti in u plasma di sangu (antifossiche antifosfolulidi). Frà trà e femine trà l'abortioni abituale , l'incidenza di u sindromu antifosfolisci hè altu è hè di 28-43%. A cumpagnia principalu di sta patologia hè trombose.

Chì sò i motivi di u sviluppu di APS?

I casi di u sviluppu di u sindromu antifosfolipidu sò pocu. Sta pratica pò esse sviluppatu in i seguenti cases:

  1. Quandu una donna hè malatu cù lupus erythematosus sistémicu .
  2. Presenza in l'anamnese di una trombosi. Quandu i vapuri trombosi chì furnianu u sangue à u intestinu, u so dicenu "sapellu abdominal", chì hè carattarizatu da l'apparenza di pressanti, dernière limità in l'area abdominal immediatamente dopu l'ingegnu.
  3. Reduczioni di e liate di u sangue, chì ùn hè micca accumpagnatu da i fenomeni patogeni.
  4. A prisenza di una storia di l'infartamentu di i miocardi è di altre malatii associati cù disordini circulatori cardinali.

Cumu hè manifestatu u sindrome antifosfolipidu?

I sintomi di u sindromu antifosfolìpicu, dependenu direttamente di assai fatturi. Hè assai impurtanti sò e funzioni seguenti:

Allora, in u casu quandu ci hè un sguazale di bassa veture, anu osservatu viulazione di lighjate di e funzioni di l'urganu chì si nutene nantu ad elli. Per esempiu, se a patency di i piccula reticulum vascular hè disturbatu, hè una violazione di a cuntracilità di i partioni indipendente di u miocardiu, ma se si u lumen di l'arteria coronaria hè chjusa, un infartu di miocardi invece.

U sindromu moltu spaziu antifosfolipidente in pregnant women pò imiteghjene parechji altri patologii, chì sò carattellizati da i listessi sintomi. Cusì, i signali di u sindromu antifosfolìpicu pò manifestà in a presenza di una reticulata lyvedo (lazzu, magre di a ligne nantu à a superficia di a peddi). Ancu, l'ulcera chinuve, chì sò difficiuli di trattà, è ancu gangrene perifèrica, ponu indicà a prisenza di sta patologia in u corpu.

Cumu si trattazione?

U trattamentu di u sindromu antifosfolipidu in a gravidenza hè fatta cù u cuntrollu di dui metudi: un ginunu è un reumatologu. A terapia basica di sta patologia hè a usu di i glucocorticoïde è i citostati. Cù un altu cuntenutu di antichi in u sangue, l'unica solu hè di cunduceru plasmapheresi (purificazione di sangue).