Ruccioni di a Russia Antica

Dapoi u tempu anticu, a vestizione hè stata cunsiderata un riflessu di e particularità ètnicii di ogni persone, questa vera stima di valuri culturali è religiosi, e cundizioni climatichi, l'ordine ecunomicu.

Tutti issi mumenti anu detta in a furmazione di a cumpusizioni basica, u caratteru di cut and decorazione di a robba di l'abitudini di a Rus Antica.

Nomi di vestizione in Russia antica

A robba di u populu di a Rusulina antica hà u so propiu stili unicu, anche certi elementi eranu prestu da prestu da altri culturi. A cammisa è i porti sò stati cunsiderati cum'è l'ind'i principale per tutte e classi sociale.

In i termi muderni, a cammisa per a nubiltà era una ropa sottu, per un semplice campagnolu era cunsideratu cum'è u vestitu principali. Dopu à a perversione suciale di u so patronu, a cammisa era distinata da materiale, longu, ornamentu. Camini longu fattu di tessuti di sita colore, imbellate cù ricori è pedichi preziosi, puderebbenu esse imaginati da prìncipi è grandi. À quellu tempu, cum'è un omu simpaticu in i tempi di a Rucica antica era cuntentu di ropa di lignu. Li picculi figlioli erevenne di cammisa, ma, com'è regula, finu à trè anni sò cambiatu vistimenti di u genitori. Cusì, tentativu per prutezzione di e forze maligni è un ochju dolce.

I roti di ioghi tipici eranu porti - pantaloni, cun limite à i turchile, cusitu da una robba in casa. Oghji noti eranu u piacè più di i tessuti straneri più expensive.

Funzione di u vestitu di e donne di a Russia Antica

E ind'i vestiti di a donna in u Rusu anticu ùn avianu micca un intricatu cutatu, ma à u listessu tempu hà apuntentatu à l'estatutu è a pusizioni finanza cù l'aiutu di una lumera è piacevule à a materia tattica, è dinò a decorazione di l'indimuniatu.

I cumpunenti principali di u vestitori di a donna in a Russia Antica sò prisentati in forma di robba tali:

  1. U primu e insubbitutable hè a camma o camisa scritta. Popolari trà e donne di u Rusu Anticu hè a vistura di tela, chjamata u vile. A so manera di stilunca s'assumiglia à un pezzu di tùnziu fraccochi di mezzu cù un cutout per a testa. E vistutu a vistita di i so cammità è i persone.
  2. E celebrazione è robba eleganti anu cunsideratu cum'è u pattu. Comu regula, hè stata cuntadata da una tela cara, decorata cù ricami è parechji ornamenti. Cumpagnia, u forte era cum'è una tunicera moderna, cù manichi diffichiuli o senza ellu.
  3. Un elementu distintiu di a vistura di e donne era poneva, era un tela di lana, chì era impannillata attraversu i cosce è hà cullatu nantu à una cintura à a cintura. Ponew di diversi gruppi etnici distinti in u culore, per esempiu, e tribù Vyatich fighjanu ponevu in una casula in azzurra, è e tribbù Radimichi preferenu un culore rosu.
  4. A cammisa per i vacanze fù chjamatu cammisa longa, purtata da e donne per una occasioni speciali.
  5. Hè stata cunsiderata obbligatoria per una donna per capisce a so testa cun un saccu .

Roba invernale di a Russia Antica

A situazione geografica è e cundizioni climatichi cù l'inguerni severi è un veru genuinu genusu, largamente determinatu una quantità di funzioni di a vestizione di l'abitanti di l'Antica Rus. Allura in l'invernu, cum'è una vestimenta fora utilizata una casing - fatti di a tela di l'animali hà vultatu ind'è u pelle. I campagni simboliti purtaru una cascarella di pilureta d'ovincia. Fur coat è fur coat per a nubiltà serve micca solu com a mezzu di prutezione di u friddu, ma dinò di dimustrazzioni di u so status in a staghjunazione.

In generale, a robba di u Rusu Anticu fu distingu da i so ornamenti è di u broduzzu multicapa è vividi. Ricadie è disinni nantu à a robba anu agitu cum'è sala, era cunvinta ch'elli sò capaci di prutege una persona di e forze maligni è male. Rè di qualità ferma differente diverse classi di a società. Accussì, da a nubiltà, i pruduttivi importati impurtati, i campagnari straggiali travagliavanu vistimenti di u mantellu.