Rings di Cartier

Per parechji dicennii, l'aneddu, issuatu da a marca Cartier (Cartier), sò state ornamenti digne di e mani di e reine. Ùn ci hè nunda sorprendu in questu, perchè sò l'adazzatori exquisiti chì anu vistu chic, noble è rintricatu. A storia di a casa di gioielli, chì hè cunnisciuta in u mondu, hè stata esistenza da 1847. È tuttu principiò cun una aventura - Louis-Francois Cartier, chì hà servutu d'apprentice à un ghjuleghju talentu, hà versatu u soldi è hà cumpratu da u tutore u so attellu. U prublema immediatamente subitu! U ghjovanu bichoneri hè stati rattuti cù ordine individuali è i rumuri di a so misura dispersa in u distrittu. Ogni annunziu di Luigi Cartier, per a creazione di quale u ghjinuelatore era di oru è oru, hè diventatu in una capita maestra, perchè iddu appiicò un standard non standard per a recepzione seculu XIX. Guletteria faciete ghjuvelli in forma di variate insetti o animali, incrucianu cù diamanti è altri pedichi preziosi. L'innuvazione di Cartier li purtò fama. In u 1904, Louis hè mortu, ma i discendenti cuntinuonu u so travagliu, diventendu u mistieru in un imperiu Giappone.

Adattazione per ogni occasione

Oghje, i dinastichi cullizzioni sò creati da i ghjamati in Cartier House, divinzi di quali sò stati disinni per bè fine. Questa varietà prupone à l'omi di l'uppurtunità di cullà un anellu à qualsiasi l'imagina, seasi un vestito di u ghjornu refined o un luxurious toilet di uttene. Cusì l'arme creativo Cartier, chì hè chjamatu pantera (a coletta Panthere de Cartier), grazzi à u so disu inusualu serà un excelente tocco finale à l'imaghjini di una zitella chì prefiere un stil glam-rock o swag . In questa cola sò trenta i trè mudelli di biancu biancu, oru, oru, platinu, incrusciati cù diamanti, onici, rubini è decorati cù laca negra.

Hè ancu impressu è u triple annu Cartier, chì simbulizeghja infinitu. A cumminazzioni di l'oru rosu, biancu è amaru cù diamanti, zafiri, perli è inseriti ceramichi hè stupendu. U simbolicu di questi l'ornamenti facenu ideali per a festa è a ceremunia di cunmessu. I aneddu di partitu è ​​i cinghali di partitu da a cullabura di Trinità sottuviani à u gustu di a sposa è a so cuscenza in i tendini più cali di u mercatu di ghjuvelli. Amore, fideltà è amici - hè quellu chì valore chì i ghjudiziati invistiscenu in aneddu cù u doru di trè culori. Anelli di castagneto Cartier - u sònniu di alcuna nella!

Aggiungi à l'elegante figura un accentu viziu, in lattice in l'extravaganza incù l'epataggiu, pudete utilizà l'arghjera da a cullezione Paris Nouvelle Vague chì presenta 23 mudelli di lussu. Forme di fantastichi, ricordi di serpenti intellighjate, pètali di fiore, fontane è caspette, si sianu perfetti in una figura glamorosa. Un annu Cartier, ricorde di un precu prughjuntu, fugliale d'oru rosatu, giallu o biancu è incoptu di una documenti di diamanti, ùn pò micca esse indifferenti di qualsias fashionista. Questa novità da a catta di Juste un Clou, in quale sò solu cinque mudelli sò presentati, elfà u mercatu di ghjuvedore!

A popularità di i cinghjali Cartier jucava un bellu prublemu. U fattu hè chì hè abbastanza difficultu di truvà un pruduttu uriginale, a qualità di quale ùn pruvucarà micca dubbitate. Ancu i più ghjusti chì anu inghjulatu u falsificatu, u costu di quale, anche più bassu di l'anelli originali, ma anu ragiunatu fermamente. Per vede l'urighjini di l'oreille, vale a pena familiarizà cun l'ultimi colture nantu à u situ web di a casa di gioielli Cartier prima di cumprà.