Pregnant Week 21 - u sviluppu di u fetu

A primma settimana di gravidanza hè carattarizata da un scunfortu di u creixement fetu. Partennu di stu piriudu, a so altezza serà sparta da a corona à i tacchi, mentre chì prima hè stata fatta da a corona à a culu. Avà pesa circa 380 grammi è hè una altezza di circa 26,7 cm. Questa sò data promediada, è puderanu variite quasi dettu cume fatturi ind'è individuali. I peri di u zitellu sò allungati, è u so corpu si distende i proporzioni propii. I movimenti fetali in 21 simani sò diventati più tangibuli è ponu sentu micca sola da a mamma, ma ancu da i parenti.

Per questu pezzu u zitellu hà digià prisentatu i cissus, cigliu. Pudete chjappa. Sì u fugliu hà un genaru maschile, i testiculus anu passatu, è in pochi settimani scendi da a cavità perveglia in u scrotum.

Principiu cù a 21 simana di u sviluppu fetali, quellu chì ghjerta o avete. Pudete pezza libri à ellu o cumprendi una musica tranquilla. Questu manera vi farà di e preferenzi musicale di i vostri figlioli. U fetu in a 21a settimana di gravidenza principia à sente u gustu di l'alimenti manghjatu da a mamma. Questa si faci cù inguientu amniòticu fluidu . Cusì, da quì in avanti, pudete formà u gustu di preferenza di u zitellu.

Norma di anatomia faciale in a sittimana 21

U sviluppu di u fetu à 20-21 settimane hè studiata da ultrasound. I paràmetri di u fetu in a settimana 21 permettenu di movimentu liberu in a so mamma è pò esse cumpletu. À questa stage di sviluppu, hè impurtante per determinà i parametri di a ritenza di u riticulu femminile, l'attività locomotiva, a grandària bifarente, a longa di u malu, a circunfia abdominal, u diametru di pettu, a presenza è u sviluppu di l'estructuri di u cori.

A fetulugia di u fetu in a settimana 21 deve esse generalmente u seguitu Indicators:

Duranti stu piriodu, l'anatummia di u fetus hè stabilitu, a prisenza di l'organi internu, a struttura di a faccia è l'scheletru. Avà stà bellu astu, è a so cumpagnia principali hè di sviluppà i musculi è l'accumuleghja u grassu. Per fà questu, l'expectante matri devendenu à manghjà.