Paul Wesley è Ian Somerhalder

I fratelli di sangue in a famosa serie di giovani "Vampire Diaries" in a vita verita sò amichi di famiglie. Stu fattu hè cunfirmatu da numerosi ritratti è entusiasmati cumuni di attori. À u partitu generale Art of Elysium, apparevanu cù a so secunna mità: Ian Somerhalder cù a so sposa Nikki Reed è Paul Wesley cù u so amatu Phoebe Tonkin - tutti parlonu vivamente è posanu nantu à a catifa russa.

A vita persunale

Sicondu u scrittore di a serie, i frati di Salvatore, malgradu in una estrechita affairezza emutivu, sò sempre a rivenda. E in a vita, è questu cunfermatu da Instagram, sò aggettivu. E in generale, l'equipaggiu sanu di u ghjocu in daricate in un ferru di e parenti felice. Per esempiu, u caratteru principale di a serie Nina Dobrev hà longu tempu hà scontru cù Ian Somerhalder , è Paul Wesley in questu tempu hà sviluppatu una relazione cù u so cullega Torri Devito, chì dopu avìanu fattu un u matrimoniu di dui anni. A data, i amici sò u quadru oppostu - Ian Somerhalder hè felice cù l'attrìzia di l'altru prughjettu di vampire - Nikki Reed è Paul Wesley divurziau di Torrey è si ritrova cun un altre cullega nantu à u situ di "diaries" - Phoebe Tonkin.

Projecti cumuni

In ogni casu, intricate relazioni cù e donne ùn mancanu l'affare entre elli. Quand'elli spuntavanu recenti, sò micca cunnessu solu cù i ligami fratiliani in u scenariu di a serie. Fora di i muri di filamentu, l'attori pustacenu un novu prughjettu cumuni. Uni pochi mesi fa, Paul è Ian alliberavanu e cammelli di l'autore, è tutti i fondi da a so vendita anu donatu per carità.

Leghje ancu

Piani di u futuru

In quantu à u so sviluppu prufessiunale, Ian hà digià chì dopu à a 8a stagione di i "Vampire Diaries" ellu fermu di filmà in stu prughjettu, perchè ellu esse u tempu di trasfurmà è sviluppà più, è Paul hà riguardu à u cambiamentu di u prugettu solu per un bromu chì ùn hè micca per 45 ghjucà un vampire di 17 anni.