Pain shock

Malgraduada a prevalenza di l'espressione "scumbatore" è "morte da u scacchitu di u dulore", a causa principale di u sviluppu di un statu di shock in lesioni hè una maiò pèrdita di sangue o plasma, chì porta à morte in l'absenza di assistenza medica d'urgenza. U dulore severu, chì dava u nomu à a cundizione, aggrava u scossa, ancu s'ellu ùn hè micca a so causa principali. Inoltre, u scocaccu pò esse cun certi malatiezi: attache di cœursu, riiculu è còlicu fegatu, ulcera stomacu perforata, ectopic pregnancy.

I sintumu di scundiscensioni

I Signori di u scontrau traumàticu per u dolore sò diventati in parechji fasi è e stages, secondu di a so gravità.

Fasi iniziale

Questa hè a fase di l'excitazione - erale. Questa stage di scontri pò esse assenza o dura solu à pocu minuti, perchè a prisenza di un scossa di u dolore in a fase iniziale hè summamente rara. À questu stage, u dolore di traumu accumula a liberazione di una gran quantitatione di l'adrenalina in u sangue. U paci hè stimatu, i pane, juncu, u pulse è u respiru fastenatu, a prissioni pò esse aumentata, i pupulate dilate. Ci hè una pallor of the skin, tremor (trembling limbs) o spasms musculares menores, sudore fred.

A seconda fase di scossa

Questa hè a frenu di frenu - torpiu. In a transizione à a seconda fase, a vittima si facia letargia, apatica, stalla a risposta à stimuli esterni, a pressione arteriale hè ridutta, è una takisticia cucurullata accurata. In questa fasi, sicondu a gravità di a cundizione di u paci, si distingenu e trè staddi di scossa:

  1. U primu stadiu: a prissioni hè ridutta à 90-100 mm di a colonna di mercuri, una diminuzione di rifletti, una tachycardia moderata, un ritardo faciule.
  2. U sicondu stadiu: a prissioni hè ridutta à 90-80 mm di a colonna di mercuri, u rispiru hè rapidu, a superficia, u pulsu hè moltu più veloce, a cuscenza oghje, ma una risposta cusì espressa.
  3. A pressione diminuita à a critica, a culle di a pelle è a cianisi di a mucosa, u rispiru hè irregu. À questu staghjunu di u scantu di u dolore, u debbuli hè spessu abbastanza.

In l'absentia di assistenza medica dopu a terza stadiu di u dulore, l'agunia è a morte principia.

Primi aiutu per u scundiscensu

A solitu, una cundizzioni di scusa hè causata per un dannu sufficiale à u corpu, chì devenda u cunsigliu di a vittima in l'uspidale. Per quessa, cù u scupertu dolore, solu i medii di primi aiuti pò esse presi in u situ per aiutà evitendu più deterioru di a cundizione:

  1. In a presenza di pruvucazione aperta, hè bisognu di pruvalla di firmàllu - appliate un tourniquet o ghjudicate l'arteria cù i vostri ditte, pressate un tissutu currettu intricatu à a ferita.
  2. Pone a vittima, cun prudenza, evitendu movimenti brutta. Aghjunghjite e so cose per esse ghjustu nantu à u corpu, questu hà migliurà u flussu di sangue à l'organi vitale. Se ci hè un suspite di traumu à a testa , collu, spina, cimbra, a bassa e si un attache di malignu hè pussibile, allura i pultimi ùn sò micca risuscitatu.
  3. Se ci sò fracture o dislocations di i membri, fraccione cù un pneumaticu.
  4. Pruvate calenderà u paci. Wrap blankets, se puderia beviate - dà un bevande calore. Se ci hè un suspicatu di una ferita in u stomacu, pudete solu aduprà i vostri labbre, ma ùn deve micca dà un beviu à a vittima.
  5. Sè pussibule, rializà l'anesthesi: dà a pacienza un analgésicu non-narcòticu, applica u ghiacciu o un invitu friddu à u situ di curretta. Sì u respiru hè disturbatu, traumu craniocerebral, nausea è vomiting da l'usu di a medicazione di u dolore deve esse riminduta.
  6. Appena aseguita, rinfriscà a vittima à l'uspidale.

Eccu ciò chì ùn pò micca fà cun dulore scossa:

  1. Dà à a vittima ogni droga cardiac. Questu pò causari una reduccioni in pressione.
  2. Pruvà a straziereghjanu objecti straneri (per esempiu, fragments).
  3. A acqua una vittime cù trapanu suspettatu di l'abdominal.
  4. Dà l'alcohol di vittima.

I consequenza di u scundiscensu

Ogni statu di scossa anu da influenza u corpu. Ancu se u paci rinceru, per via di una violazione di u prucessu di sangue à l'organi internu, i prublemi cù a funzione di u furu, a funzioni di rimanni, u sviluppu di a neuritis, a furmazione di l'uperazione hè pussibile in u futuru.