Olga Kurylenko - photosission Maxim

In u frivaru di u 2009 a rivista di l'omi Maxim hà piace à i so lecturi cù una speranza di foto aperta di Olga Kurylenko . U modellu è l'attrìzia francese di ucrainu ucrainu si trovanu in li pagini di u gloss completamente nude, ma e ritratti miramanu modesti è micca sfidi.

Cumu hè chì Olga Kurylenko hè vinutu à e pagine di a rivista di maghju di Maxim?

Olga Kurylenko hè natu in un ucitatu ucrainu di Berdyansk, è à l'età di 18 puderia piglià l'imagine in Vogue, Elle, Glamour. In u 2006, Olga hà divinutu famosa cum'è attrice per a film "Paris, I Love You", è in u 2008 hè stata appruvata per u rolu di "Bond Girl" in a prussima film about l'agent 007.

In l'Issuglu di frivaru di a versione russa di a rivista Maxim, pubblicatu in Russia è Ucrânia, ci anu parechji spazii di Olga Kurylenko completamente naked, chì assai piaciunu a mezza forte di l'umanità. Certu! Avà a zucchera Bond si pò cunsiderà, per dì, in detail. I ritratti publicati nantu à e pagine di u glossa masculina eranu boni, simplicemente ancu per u format Maxim.

Was Olga Kurylenko filmed in a rivista Maxim?

Dopu à l'apparizione di franchi, u runet hà voltu à a so nova chì Olga Kurylenko, presumitu, ghjucanu à a rivista Maxim. Sicondu l'amministratore di u situ di fanciulla di l'attrìzia, sti ritratti fù pigliati per una imprese cusmetica, è unicu siluelli eranu aduprati in u travagliu, è chì Olga ùn avia micca permessu di pubblicà e ritratti in a rivista di l'omi. L'editor-in-chief Maxim Malenkov ponu accade nantu à a situazione cum'è seguite: u fotografu Claudio Carpi hè u pruprietariu di ddi ritratti, è i venditi à a rivista per una publica unica, mentri l'agenti di Kurylenko ùn hà micca fattu capuzioni. Inoltre, u editurore stessu nantu à a demanda ma ùn senti micca nunda.

Leghje ancu

Ùn scandalous, ma micca menu belle, l'imaghjini di i fanali Olga Kurilenko si pò truvà in l'edizione alemana di Maxim (dicembre di u 2008) in l'articulu «Mein Name ist Olga. Olga Kurylenko ".