Neon - u cuntenutu in l'aquarium

Neon - un pezzu assai bellu, chì sarà un adornu di qualchì acuariu. Sò chjamati cusì per a strada di iridescent bleu e urdizzata chì currite u corpu. Ci sò parechje spezii di questu pesciu: blu - ordinariu, russu è neru. Tutti si portanu beni in aquariums è piace u ochju.

Cundizioni di custenerazione

U cuntenutu di u neone in l'aquarium ùn hè micca generalmente micca difficiule. Quessi pisci sentenu bè in cuntenituri di ancu un petitu grandu, perchè in elli sò chjucchi.

A temperatura di l'acqua in l'aquarium per neone hè permissibile in a rigioni da 18 à 28 ° C, ma hè megliu per mantene in 20 -24 ° C, postu chì in acqua calde assai u neone pò esse rapidamente. Allora si dumandà a vostra dumanda: "Perchè u pezzu di neone muriu in l'aquarium?", A causa più probabbili ghjaci pricisana in a temperatura elevata di l'acqua. Inoltre, ùn pudete micca cumparse neone in un aquarium cun pezzi aggressivu è predatori, per esempiu, cichlidi , più prestu o dopu si manghjonu. Questu hè scoli di u pesciu, perchè s'è vulete allargà a vita di u neon duoppu in u vostru aquarium - cumprà micca in parechji, ma in petite friddi di 5-6 individhii. Sempri cundizioni favurevoli, i neone pò campà à 4-5 anni.

Semu ancu esse ricordati chì i neone sò parechje acqua moltu ravioli è parechji pianti chì puderete amandate. L'acquessi cù assai algioli reale sò più cercani à u ranimentu naturale di a vita di u neone.

Chì per alimentà u neone in l'aquarium, pudete decide per sè stessu, chì queste pisci ùn sò micca sensu massa à l'alimentariu. In ogni modu, unu ùn deve esse micca sceltu massa forti, chì u neone pò sculaccià.

Ripùbione di neone in un acuariu cumuni

In solitu, per i sposi di ripruducazione sò trasplantati in un cuntainariu separatu, è dopu avè nascitu hè novu postu in un acuariu cumuni. A ripruduzzioni di neone - un cuntrattu u cumplicatu è incruciate, chì u so caviar hè assai sensible à a qualità di l'acqua è di l'illuminazione. In ogni casu, si u frittu sò in l'acuariatu generale, ci anu da esse immedatamenti pusatu in un altru cuntinue finu à ch'elli si mancianu da e maiori