Modu di a strada in Italia 2016

A più grandi cuncintrazione di eleganti è moda in Italia hè di Milanu. Hè quì chì i disinfittori duie volte à l'annu prisentanu e so cullezzione, dicendu i tendenzi di e seguente dopu staghjunali. A moda di strada italiana in 2016 hè un rimore di culori è idee uriginale. Cammendu à e case di e case, pudete pinsà chì tutti questi brillanti sò ghjunghje ghjustu da e pagine di rivista brillanti.

I tendenzi principali di moda di a strada in Milanu 2016

In u tempu di vaghjimu è invernu di questu annu, i strati di l'Italia si ricurdò l' stile di denim : capigliati longu, ghjudizi ghjuquenu, ghjuvelli fiatu, chloe longsiu è, sicuru, ciusciutu i jeans.

Una lotta di stampi diversi nantu à un sugettu di u vestitori. Per esempiu, una chjama pitturata cù scrive è inscription. E stessi disinfettori stessu anu usatu questu stili cù i cullezzione, è da u passeva à e strade.

Ogni tezzii lustri è longu sò un squeak of fashion autumn fashion! Se u crescita ùn vi permette di mette nantu à una stemma à i taccasi, posanu tranquillamente nantu à tacchi sali - poi u prublema serà reseutu. In quantu i fiori, e strade di Milano ùn cunnosci micca e limitazione in questu: di u caramelu licurosu à u vinuvuli.

U capelli di pelle cortu sò una altra tendenza di e strade. Pò esse una cosa fattu di fur naturali, ma pudete usà un artificiale. E in generale, ogni tipu di chjappi e magliette "sacude" sò ancu appartenent à stu tipu di vistimenti.

E di sicuru, ùn pudete micca dì chì l'imaghjera hè cumpletu, se micca purtatu l'occhi di soli. A so diversità fascinates: ronda, strammante futurista, kitty - elettu da ciò chì.

Quandu a stagione di u vistimentu di vaghjimu di moda accurdà, Milan hè u puntu di partenza. Prima, tutti i diseggiani rapprisentanu i cullezzione in questa cità, è solu dopu in Londra, Parigi è New York. Per quessa, in i carrughji di l'Italia, ci sò tanti pòpuli di mudìfiche è unicu chì u stilu è difficiule di riplicà. Possibile hè solu in u sangue.