La Cria di una Star Felice

Allora, cullonu in u vastu cielo, vanu a so vita propriu di emozioni. Tutti sò assai sfarenti è unicu - anu ancu imprese ghjattori, è ci sò nichi minori, cum'è in ogni locu oghje, ci sò mamma è astrescenti di stella, è ci sò ancu stella di zitelli. Vistu a so vita felice - creceranu è crescenu i so radienzii celestru, per esse l'illuminate l'altri, è altri in a so risposta l'hà luci. Anu parechji occulticeti è e stelle sò prestu in e custellazioni stranguli, quarchi sparghje in diverse direzzione, dopu tornanu torna in u celu, è quandu a strada di strada longa avianu a finalizazione, mute.

Frà l'altri stiddi, ci era una altra stella brillanti è speciale. Molti ghjovani giovani anu piaciutu è anu spessu appiccicatu, ma, sfurtunatamenti, per admittà questu è offerte à furmari in a custellazione finu è ùn hà micca curagiu. È a nostra stilla brillanti, ghjovana, radiante, liberta è tristemente angulosa floatu in u celu solu. Ma un ghjornu un comone sia nantu à a strada di stella. Ella corse à scuntrà, è a pista di cuda seguitanu, scuppressendu cù i rimini di sprays spiciali di u focu. L'astresellu hà vistu chì u corpu divinu di u celu hè un omu bonu ghjovanu. Avè un'occhiata à pricate à l'altri in l'ochju chì sintinu una simpatìia mutiva forte è rienette com'è se eranu familiarisimi tutte e so vita. Sensibilizà un attrattu emutivu forte, avè rializatu immediatamenti chì ùn anu mai partitu. È ùn importa micca chì era statu difficiulmente difficiule per Star à movimentu dopu à a rapidità di u Cumunicatu - hà sempre in un trenu luminoso è corse da u celu, sentitu u più happi in u universu tutale. Adupratu chì u Cometa passò per l'impurtanza impurtanti, mentri a stella stetà pacienza è dedicatu à u so cumpagnu. Intantu, l'amici di a nostra Star principiavanu d'avvìglianu chì a luci in ella ùn era micca vera cum'è prima. Questu hè duvuta à u fattu chì ella spessu pisciò in a cuda di u so amatu, è e so chjovi solari disolvi in ​​u calore di u so trenu.

Hà passatu u tempu in questu chì u Cometa allora a nostra estrema di più di più, allughjemu sanu sana solu. Più diventà cum'è più disgrazziali sti siparazioni, e cumerci à u cuntrariu - tutti i tempori. L'estrema hè stata tristissima da questu. E un ghjornu chì a so luminu miraculosa era quasi estinta. E in una noite negra Cumane ùn hà micca tornatu à a nostra Star à tuttu. Quist'ellu ci hà fattu tanti è più piccati, è chianciutu per a prima volta, chjude in làcrime di friddi, i celi di solenza è di resinimentu, sull'almente in i celu chì ghjunghjenu da u celu, è quelli à u turnu era alluminatu da una nuvola illuminata inaccurate. E assai inesperatu, ogni zogbi è nuvole grandilocu hà fattu ghjucà in sintesi cù colori misteriosi di a mamma, è dopu à un seculu sicondi, tutta a volta era tuttu illuminatu da una luz sua è calore. A stella da unepochiaticu hà risuscitatu u so lacrime, ancu tutti i stessi belli occhi, è visti u beddu ghjovanu ghjovanu missu in ellu. Ellu silenziu è fermu apertu in a nostra Star, sdriga l'ultimi lacrimi da a so testa facia, hà fattu so sonre è a chjamà cù ellu in un ghjornu intergalacticu inolvidable. Dopu chì avè mai parted, ancu per un minutu. Allura swim together, tenintenu entre di e mani è piace à tutti quelli chì i meet'eddi nantu à strada, straordinaria in u so fiori di u culore di i flussu è happy smiles of lovers.