Kendall Jenner cù a manu luminosa di Karl Lagerfeld addivintà una geisha in e pagine di V Magazine

Kendall Jenner, senza aiutu di l'aiutu di Karl Lagerfeld, hà dettu i so fanali cù una speranza d'una risparmiata di l'aria, chì diventò un veru decore per u novu libru di a V Magazine.

Passione per a fotografia

U tempu vene u Chanel, u Direttore Creativu, cunfirmà i rumori, allughjenu i regni in a legenda di a moda francese. Ma mentri Karl Lagerfeld hè intagliu di forza è energia è combina a creazione di novi cullizzioni cù u so hobby - photography. Da sta passioni, sicondu u couturier famoso, ùn rinviarà mai! Malgradu a so cronica impiegata, Lagerfeld hà presa una lenti in i so mani per intervene in prughjetti interessanti.

Leghje ancu

Memoirs di una Geisha

A spiranza di 20 anni Kim Kardashian, chì, anche a so ghjovana, hè una veru stella di cunfigurazione di moda, pruvata à una scena exotica, ghjunghje in a cultura misteriosa di l'est.

I nomi di cumpagnie scorcighjenu a face di Kendall Jenner, è i stylistichi vistianu a zitella in a spugliosa creazione di kimono di e marchi Chanel, Valentino, Alexander McQueen, Giorgio Armani Prive. L'autore di u photoset glamoru di u so favurevuli era Karl Lagerfeld, chì fotografia u prucessu di "acuarela", facendu a stampa trasluzia.