Kara Delevin era in u centru di u scandalu è accusazioni di u sexismu

A nova campaña di publicità di a marca di calza Jimmy Choo "Flicker in the Dark" hà causatu un scandalu senza precedente. A ragiò di l'indignazione è a critica era l'utilizazione di segeri sexist: una zitella in un ultrashort, un vistitu di difiedu russu cù peinture è un corpu assai francu, cun passpegiu cun passpegiu per a notte di New York à a direzzione di a nightclub. In u percorsu di u sensu sexy blonde si chjapu, calzini è cumplimenti ... brillantine di Jimmy Choo? U mistieru di publicità da a marca facianu no solamente critica, ma dinò perplexità in a presse occidentale è e rete soziale.

L'heroina principale di u video hè stata a supermoderna di 25 anni di u Kara Delevin, chì si truvò ancu in u centru di u scandalu è ricivete una dosi sustinevuli di accusazioni di pruducerà a cultura di l'assetà è incontru. S'è simu acquittechi cù a parolla d'acelli è anu riittatu hà usatu in cunnessione cù l'allegazioni d'accordu sessuale, in seguitu avete cuminciatu accade in articuli. In inglese, questu hè derivatu da a parola "kis-kis", chì i misgi sò generalmente chjamati, a parolla s'hè addivintata un nome di famiglia è denota molestazione di strata da l'omi incù induzioni sessuale.

I rapprisentanti di a tendenza feminista sò ultraggiati chì a marca mundiale hà permessu di esse tombata di tali video di publicità è romanticizza a cultura di a dominazione sessuale da l'omi. Inoltre, ùn tutti ùn anu capitu cumu a compra di un cani calore da un venditore di vende italiani è l'annunziu di i scarpi hè relatatu? Pareci vittiru cum'è una altra di e vechju stampanti vechje.

Jessica Valenti, un famusu scrittore è feminista, parlava in Twitter:

"Hè disgusting è ovviamente romanticizzà cresciute è fastidiu. Dopu tuttu, stu cumpurtamentu hè tantu cool, fun è sexy! A donna hè presentata com'è un ogettu brillanti, chì solu smile è accetta in silenziu l'assetu sessu d'un omu.
Jessica Valenti

Unu di l'amatori di a marca hà scrittu u cumannu seguente:

"Jimmy Choo, vendi sapelli cù publicità, in chì una donna" ketkolyat "in a strada - disgusting!"
Contra i publicità di a marca eranu feministi
Leghje ancu

Kara Delevin resta silenzu, ma ore dopu o dopu, hà da cunsentà nantu à a so participazione à l'annunziu è a voce l'attitudine in u tema di l'assetu è di katkollinga.