Inveninazione di carbon monoxide - sintomi, trattamentu

Malgradu u fattu chì a societa hè cunnisciuta di i periculi di u monossidu di carbonu, i casi di avvilimentu successu spessu. U monòxidu di carbone hè furmatu in quasi tutti i tipi di cumbugliu. I fonti principali di u periculu sò: a furnace di quali u cali, cariculi ventilati bisognu, garajes di ventilazione fugliale, incendi di casa, crematori di querosene, produczione usendu monòxidu di carbonu, ecc.

Quandu u monossidu di carbonu entra in u corpu, i cedi di u sangue sò primi affettati, in u quali combina cù l'emoglobina, chì formanu a sustancia carboximoglobina. Per via di u risultatu, i cedi di u sangue anu u so capacità per purtà l'ossigenu è u cunsultate à l'organi. L'avvelenamentu hè ancu cun una poca quantità di stu gasu in l'aire inspiratu, ma a so presentazione si pò esse ricunnisciuta solu da l'indicazione di un attrazzu speziale o da i signori emergenti di esposizione à u corpu.

I primi simbulici di l'avvilanamentu di monossidu di carbonu

A primu alarma hè l'ocurrenza di una malatia di crescenu, localizzata in u testa è i tempii, chì sarone puliticu cum'è a sustansa poisonous cuntenuta di attu. In l'urdinamentu iniziale di l'avvilanamentu di u monòxidu di carbonu da a culera di gasu è altri fonti, ci sò tali sintomi:

In i casi severi hè osservatu:

Primi aiutu è trattamentu per i sintomi di l'avvilanamentu di monossidu di carbonu

L'esposizione à monossidu di carbonu in pocu minuti pò purtà à morte o invalidità, cusì u trattamentu duveru esse realizatu immediatament dopu a deteczione di simprici caractere. L'algoritmu di l'azzioni pè assistenza à i vittimi nantu à u puntu hè listessa manera:

  1. Chjamate una ambulanza.
  2. Move victim of fresh air.
  3. Elimina a ropa tritata, mette u feritariu à u partitu.
  4. Quandu incunenti, dà l'olfattu di ammonia.
  5. In l'absenza di respirazione è attività cardiaca - realizanu un massaggio di corazie indirettu è respirazione artificiale.

Azione di urgenza di i medichi in questu casu sò l'offerta d'ossigenu (più spessu cù una maschera d'oxigenu) è l'injezione intramuscularu d'un antidotu (Acisol), chì reduci l'effettu tossicu di l'agentu poisonu in i celi. A trattamentu sussegwenti dopu à l'avvilimentu di monossidu di carbonu si faciule in un hospital è dipende da a gravità di a lesione.