Infezzjoni di Cytomegalovirus - sintomi

Cytomegalovirus - un virus da a famiglia di vessi herpesvirus, chì per un bellu pezzu pò esse in u corpu umanu in un statu latente. Una volta in u corpu, pudemu persistà in tuttu a vita, stendu cun saliva, urina è sangue. Cumu è quale cunnisciutu chì i simmuluti di a infestazione di citomegalovirus apparentanu in e donne, cunsideremu più.

I fatturiu pruvucanti per a infestazione di citomegalovirus

Cum'è l'esistenu, citomegalovirus pò vive in u corpu umanu in un statu latente, questu, senza manifestazione è praticamenti senza causà dannu. A transizione di a malatia à una forma esplicita clinica pò esse per i seguenti fatturi:

In quessi casi, u sistema immune si debilitanu, è e cundizioni favurevuli per l'attivazione di u virus. In u risultatu, u citomegalovirus hà principiatu à fighjà i so sintomi.

I sintomi principali di a infestazione di citomegalovirus in women

A maiò parte di a infizzioni cytomegalovirus si fa cun signali similari à e principalu manifestazione di ARI:

Hè ancu possibbili l'aparicio di rashes di a pelle. Però, a peculiarità di sta malatia si trova in u fattu chì hà una longa durazione - finu à 4 - 6 simane.

In certi casi, i sintomi di a infestazione di citomegalovirus sò simile à a mononucleosi:

E furmazione di infizzioni di citomegalovirus, chì sò abbastanza bassa, sò e seguenti manifestazioni:

Inoltre, l'infezioni citomegalovirusu in e donne pò esse manifesta da prucessi infjammatori in u sistema genitourinariu. Hè pussibule una inflamazioni è l'erosione di u cervice, a inflamazioni di u capu internu di l'utru, a vagina è l'ovari. In quessi casi, l'infruenza si manifesta da questi segni:

Un tali cursu di infestazione di citomegalovirus hè periculosu in u gravidenza è amminazza a probabilità di infezzjoni di u fetu.

Citumegalovirus cròmichi - sintomi

Certi malati anu una forma crunna di infezzioni di citomegalovirus. I sintumu in questu casu sò debbuli o quasi nummorziari.

Diagnosi di infezzioni di citomegalovirus

Per diagnostichi d'sta infizzioni, un test di sangue di laboratoriu è a determinazione d'antichi specificu à u citomegalovirus - M è G immunoglobulini - sò noteu chì l'IgG citomegalovirus hè positu in l'absenza di sintomi in quasi 90% dâ pupulazzioni. Questu resulte significa chì l'infizzione primurale hà fattu più di trè simane. A sopra a norma più di 4 volte indicazione l'activazione di u virus. U risultatu, in chì IgM è IgG sò pusitivi, indica una attivazione secundaria di l'infezzione.