Indiani di Henna nantu à e mani

Indianamenti di Henna nantu à e mani, chì sò chjamati Mendi o Mehendi, apparevenu più di cinque mila anni fà. A strada, i dibujos sò appiicati solu nantu à e mani, ma dinò in u spalle, faccia o pinnuluni di u pedernu. Un spazii pocu è in u stessu tempu i pittura incantu sò parechje significati. Sicondu a ligenda, i prudutti femminili di Henna nantu à e mani simbulizanu l'ufficiu maritali di a zitella è servinu cum'è una tipa di charms è talismani. Ogni figura hè rispunsevule per una certa qualità, chì a zitella riceve dopu u matrimoniu. Luck, ricchezza, amori, fideltà di famiglia - quì cose chì i femini indonese creanu, appricatu i dipinti di Henna à i so corpi.


Adornos di mani cù scrive di henna

Gradually Mendi principia à esse utilizatu in altri culturi è religioni. In ogni casu, per ogni persone a manera di scribbili di l'alessini induve e so propiu significatu è purtatu u significatu simbolicu. Per esempiu, i dibujos in ence sunnu più cumuni in l'india, mentri li paisi islamici prefissinu l'imaghjini di u mundanu in u corpu. Inoltre, i paesi chì aduranu Allah anu investitu ancu in mendi è un significatu sanu à e donne. U fattu hè chì i dibujamenti sò aplicati cù un colorante naturali è ùn cambienu a struttura di a pelle è u corpu di una donna, chì ùn si pò micca dettu nantu à i tatu. Allora u disideru tempuraneu di Henna ùn hè solu per quessa a propria pruteghja a Girl, ma ancu chì a so cumporta.

Oghji indizi Indian di Henna nantu à e mani diventenu popularmenti in i paesi europei. Tuttavia, questu artu ùn porta micca un significatu specialu quì. Bastamente, sta pittura di u corpu hè fattu per a bellezza. Per a prima volta, Mendies era statu dimustratu per manifestazione di cummerciale di l'affari. Puderete esse disinnii nantu à e mani sò dispunibili dispunibili per i femine ordinali