Ho Cham Palace


Luang Prabang hè una cità speciale in Laos . Quandu fù a capitale di u statu, è per i turisti ferma un territoriu chjusu. Dapoi 1989, i so attraversu sò dispunibule à i viaghjatori. Ci hè dettu chì, secondu u numaru di e chiese, a cità ùn hè micca infermiera à Vientiane , ci sò ancu esemplate veramente unichi. Dopu tuttu, era in Luang Prabang chì a royalita hè stata residente, è se sè vo vulete scopra in questa atmosfera antica, dopu per mezu di u circondu visitate u Palazzu Rale di Laos Ho Kham.

Chì ghjè interessante nantu à u palazzu di Ho Kham?

A storia di stu fitoforte data di u 1904. U palazzu hè struitu per Sisavat Wong, l'ultimu re di Luang Prabang. A custruzzioni hà pigliatu circa quattru anni, è solu in 1907 u regnu curatu truvò una nova casa. L'ughjettu speziale di i turisti Ho Kham hà vinutu degnu à u fattu chì, durante un periculu longu di a so esistenza, ci hè ancu una maestà, è l'edifiziu ùn hà micca perditi i so funzioni tradiziunali.

U Palazzu Giulianu di Ho Kham hè un complexe sanu di edifici, chì oghje hè un museu. Eccu, l'architettura tradiziunali Lao è u neoclassicismu francese blend together. In u territoriu di u palazzu-museu sò assai assai attraziu chì attruranu l'attinzioni di i turisti. Tra d'elle hè una copia esatta di u Boudd'Ou Sacru, cunnisciutu cum'è u Buddha Pra Bang, chì u Khmer King Jayavarman Paramesvara hà da donu à u capu Pha Ngum.

Ambiente internu

In u bastimentu di u palazzu pudete vedere ritratti di a famiglia reale: u regnu Sisavat Wong, è a so sposa Khampohui è u figliolu Wong Sawang. Quelli dipinti da l'artista russa Ilya Glazunov anu rializatu in u 1967. In più, l'exhibiti sò quì antichi, utensili di l'articulu è una reta di rigali riali.

I frescos chì adornanu i mura di u palazzu di Ho Kham meritanu una attenzione particulari. A so auturi parte di u dirittore Alex de Fontero, è anu scrittu in u 1930. A peculiarità di questi murali hè in un arrangementu speciale, à traversu a lumera naturale chì cascanu d'una manera chì insula l'imagine per rispettu à un ghjornu specificu di u ghjornu.

In u territoriu di u complexu di u museu pò vede ancu u tempiu majestuicu, fattu in l'uriggini originale di i constructori religiose Laos. In i so mure, sottu un ochju vigilante, hè u tronu reale. I muri di u tèmpiu, cum'è u pianu è u tettu sò dipinti cù fascinanti patroni di u biancu è l'altri draghici, è u teatru tradiziunale, cum'è l'entrata, hè coronatu cù stati di dragoni.

L'intrata à u complexu palazzu hè $ 2.50. Hè permessa di sparà solu da l'esternu. Inoltre, i visitori si ricorda di u codice di vestiti: rinunzià i pratichi desafianti, pianificà à visità u Palazzu Rale di Ho Kham in Laos.

Cumu à u museu palazzu?

Pudete truvà à u palazzu di Ho Cham in taxi, tuk-tuk, o in una bicyclette allatta. Lu cumplicatu si trova in u centru di a cità, è in u so ambientu sò parechje hotele , perchè u viaghju micca esse un caminu forti for you.