Helen Mirren in a so ghjuventù

Una di l'actressi britannichi maiò tituli - Helen Mirren - hè natu u 26 di lugliu di u 1945 è in u nàscita fù chjamatu Elena Lidia Mironova, da chì u babbu è u babbu di a futura futura actress eranu emigrati Russi. A so mamma era una donna inglesa cumuna da una famiglia travaglia. Dopu à a morte di u babbone Helen, u babbu, chì vulia assimilarle in u Regnu Unitu, cambiò u so nome à Mirren, è u nome di a figliola di Helen.

Giovane Helen Mirren

Helen, da a so ghjuventù, hà sunnatisfendu à diventà l'attrice è hè strada in constantu versu a realizazione di u so sognu. I so primi rolli Helen Mirren in u so zitellu svolge nantu à u palcuscenicu di u famosu anticu Londra Vicu Vicu, ma hè stata purtata à l'scena da a Cumpagnia Raisia ​​Shakespeare, chì Helen hà mudificatu per travaglià in l'anni 60.

U successu nantu à a pantera per l'attrìzia hè stata dopu a liberazione di a film "Caligula" in u 1979, è di "Cook, un ladru, a so mòglia è u so amanti" in u 1989. Film critics apprezzati assai a creatività è a giovane Helen è sempre celebre u talentu di u so talentu penditu.

Helen Mirren issa

Duranti a so carriera Helen Mirren hè stata premiata tutti i premii cinematografici mundiale più prestigiosi. Hè a ricivutu di l'Oscar di a Best Actress in a Reina di u 2007, induve l'attrìlla brillantamente personificata l'imaghjini di a Reuterna II in i pantaloni. Pruvatu è hà assai successu i so putenzi Helen Mirren è com'è un realizadoru è produtore, è avà cuntinueghja a carriera in opera in u teatru è nantu à u settore di motion pictures.

Leghje ancu

In 1997 Helen Mirren divintò a donna di u direttore inglese Taylor Hackford. U so matrimoniu cuntinueghja esistiu finu à questu ghjornu. Helen ùn hè micca figlioli.