Hè pussibule di celebrari 40 anni per una donna?

Parechji anu intesu chì un omu ùn deve celebreghjanu u 40 anniversariu, ma siddu si pò fà celebrà 40 anni per una donna, ùn sapìanu micca tutti. Per capisce stu prublema, rimemu à i signori, avè pronti s'ellu si hè pussibule di celebrà 40 anni per una donna o megliu d'ùn sughjenu di mantene una celebrazione.

Hè pussibule di celebrari 40 anni pè e donne?

A basa di a crede chì l'omi è a donne puonnu celebrari u so 40 anni anniversariu sò assai cuncdensioni mistiche cunnessi cù a stessu cifra 40. Era un tempu chì l'Inundazione Mundiale cuntinua, perchè tanti ghjorni chì u Ghjudeu si caminava in u desertu, stu piriu a chjesa in a chiesa ùn anu micca apparse dopu purtatu. Molte parechji religioni identificanu a figura 40 incù disgrazii, fallimenti, provi, è altre avvenimenti desagradanti è piacèvule, cusì supersticiosos prefirem micca per celebrà a so quaranta anniversariu, teme chì elli saccharanu prughjetti à e so vita.

I so chjergeri, invece, mantenenu un puntu di vista diverse, credi chì pudete celebrà 40 anni, chì a supersticione hè un grande peccatu. Dicenu chì unu ùn deve micca cridutu chì ùn hè micca chjaru chì, a Chiesa Ortodoxa, Luteranisimu è u Catolicismu ùn vieghjanu di celebràghjanu l'anniversariu, qual'ellu ùn hà impurtatu quanti anni sò realizati da un omu o di una donna. I preti avisanu chì, guidati da diverse superstione, i pirsuni ùn pruteghjanu micca, ma, à u cuntrariu, attruverà e forze scuru, chì avè avè u bè è l'ànima.

Opinioni di e persone è e so opinioni

  1. Contra . Se vi vede l'infurmazioni nantu à parechji fori, induve e persone migliure l'esperimenti da a so vita è i stori di i so parenti è l'amichi, puderanu formar una opinione in unequivocale - a maiò parte di l'omi è di a donne avà chì prefè micca per celebrardu l'anniversariu. Dopu avè lettu parechji stori, pudete sparghje una sola, appena dopu a celebrazione di sta data, a ghjente hà iniziatu à sparisce disgrazii. Ancu s'ellu si celebrà a celebrazione in u circhiu di famiglia, disgrazii è pienghje sempre avutu l'omu anniversariu, a banda di fallimenti fineru, in regula, no prima di un annu dopu. Hè sti stori chì spiecanu più manera chjara per questu ùn hè micca costumendu celebrà 40 anni per una donna o un omu, anche a posizione ufficiale di a chjesa.
  2. Per . Certi i persone, in ogni modu, aderiscenu à un altru puntu di vista. Argumenta chì marcendu l'anniversariu, ùn anu avutu micca cambiatu in a so vita, ancu i negattivi. Sicondu l'elli, a scuntura hè righjuntu solu da quelli chì crèdenu in l'omensi, perchè e persone pò aghjustà è per ottene u successu, è per disgrazii è fallimenti. Dunque, guidati da a supersticione, noi attrae a felicità è l'disgrazia.

Cusì celebre o micca?

Qualessu di i punti di vista hè correctu, hè difficettule di ghjudiziu, è ghjunse qualcosa ùn hà dettu riguardu ciò chì averebene aspetta da a celebrazione di u diciassette. Ma una cosa hè chjara, se crede in signali varii di u populu, sò guidati da e credenze è teme à l'omini negattivi, ùn avete bisognu di celebrà. Ùn avete micca avutu un piacè di u vacanze, ma tandu avete esce da a sfurtuna tuttu u tempu. Sè vo site veramente u vulete organizà una festa, si limite à una modesta cena di famiglia, ùn deve esse micca invitati à a tavula, solu a vostra segunda mità, i zitelli è i genitori, accunsentiscenu, quelli nudi pò purtà micca nè pocu alegria. In modu, assai pirsuni ùn anu cunsigliatu di donu rigali questu ghjornu, hè megliu cumprà u listessu cosa chì attrae una persona d'anniversariu per u ghjornu dopu, perchè definitamente sarà salvatu è i vostri amare di disgrazii, almenu, hè cunsigliu chì fate d'acorde à cunvinzioni populari .