Garden arbor cu i so mani

Quandu a question di l'apprezzazione di custruisce arbureti o strutture similari cù a vostra propria hè decisu, prima di tuttu l'aiutu hè di salvà soldi. È in fattu, in a maiò parte di i casi, fate risparmià, è ancu incorporiate i vostri idee in a vita. Infatti, ci sò assai selezziunità per arbors di giardinu, chì pudete custruisce cù i vostri mani. Vi cunsiderà unu di elli.

Cumu possu fà un cespugliu di giardinu cù i vostri mani?

Empruntà u nostru travagliu in cunsideratu u disignu di un giardinu di giardino fatti da i nostri mani. In u nostru casu serà una custruzzioni di quadratu classica cù e porghje è una petite volta. U chjamatu tipu semi-chjusu. Prima di facemu un giardino di giardino cù i nostri mani, hà calculatu e so dimensioni è anu seleccionatu u materiale propriu. Questu hè un travagliu di lignu, tabelli, pavimenti è spaghetti per a furmazione di u tettu.

  1. Avemu da principià a custruzzione di un giardino di giardino cù i nostri mani da a terra. Da a foglie racugghianu u quadru, chì diventerà u pianu di a nostra cesìa.
  2. In i cantoni l'excavà in dipenditu, ma i buchi fondi. Questa hè una travagliu per vende e pilami. Cumu munzeddu, aghju piglià a bar, cava, fate a cuttura è fate u cimentu.
  3. Emprinneru a furmazione di u sessu. Per fà quì, piglià a listessa barità chì per a base, avemu da principià à stallà i rinfriscanti di u pianu.
  4. Cumu avere, andà à stallà u pianu stessu.
  5. I fundazioni di u nostru travagliu ghjianu, custruitu da i nostri propri mani, hè prestu.
  6. Avà in a parti suprema di u bigliettu in cuddetta chjappà i posti sottu i vigori, chì saranu a fundazione di u tettu.
  7. Fix the bigues of the roof. A scatula hè casi pronta ora.
  8. A terza parti di a custruzzione di u giardinu di giardino cù i so mani sò a furmazione di u canchju. Emprinzammu cù a stallazione di vigori.
  9. Aghjustassi u scheletru di u tettu.
  10. Per rinfurzarà a struttura, aghjustemu à l'aghjunghje tra parechje contrare, cunghjuntà i bords è raffieri.
  11. À l'estremità di i vigori sò cumu chjappu: per cunnette cù u bastimentu ch'è avemu chjappu i ranchi, chjodu l'arcu à u stessu angulu.
  12. I fini di i fasgiunidi cale sò chjappu in un angulu.
  13. Ora pudete fà l'edgitura, cuddetta u fece è aghjustatu i viti di i vigori.
  14. A parte più minosa di a custruzione cù i so mani stessi ancu i arburi di giardinu simplici si riferisce à u teppu duppitu. Prima, aghjulemosete l'abruprii tra i vigitti di i lochi OSB.
  15. Avete prima di prucede cù a furmazione finali di u teulatu.
  16. Inoltre, riparemu e tavule rinfurzata trà e tàvule verticale è u quadru.
  17. Adupule installà supporti supplementari per a custruzzione di a fente.
  18. Dopu, da i capi faciemu u marcatu di fence.

U giardinu di giardino, fatta da e so mani, hè prestu.