Fortezza di Massada


In Israele, parechji attraziuni assoziati cù a storia difficiuli di u populu di u Ghjudeu, u so pienu eternu, a devozione di a so nazione è a credenza inescuvate in un futur futuristic. Ma ci hè un postu veramente cultu, chì diventò un simbulu di l'heroisimu è un coratge di ghjudeus senza prevalenza. Questu hè a furtizza di Massada. Hè dinanz'à u Desert Judeanu è u Mari Mortu , mantendu a storia di i tempi antichi santu. Ogni annu, migliori di turisti di tutte e mondu venenu à pagà un tribute à i ribelli, chì, finu à l'ultime, difendenu a so terra, è ancu per godighjà a vista incredibile chì aperta da a cima di a muntagna.

Infurmazioni generale è elementi interessanti

Chì ghjè notabile nantu à a furtizza:

Storia di a furtizza

U primu da scenderu una alta muntosa nantu à a costa di u Mari Mortu eranu l'Hasmone. Fècenu custruiscenu quarchi mota di fortificazione in u 30s aC. e. Dopu un pocu tempu, Herod, u Granu, ghjunse à u putere in Ghjudea, chì era cunnisciutu per i so paranoidi. Sempre paria ancu chì i cuspirete ci eranu spinning around, è qualcunu di vulia mutellu. Per prutege a so famiglia, u rè hà urdinatu per furnisce a muntagna à u cima di a muntagna, è fà cù un scogliu reale. À a fine di a custruzione, a riserva residence reali s'assumiglia à un bunker. Era più com'è una cità chjuca. Ci era parechje palazzi, maggioni per disposti è armi, un sistema di suministra di l'abitudini chjuca, bagnu caldu è friddu, un anfiteatru, una sinagoga è assai più.

Nantu à a significazione storica di a furtizza di Massada cumincià à parlà solu in a prima mette di u XIX seculu, quandu u famusu Explorer E. Robinson identificò in i ruins di a muntagna vicinu à u Mari Mortu u restu di u littariu casteddu chjamatu di Josephu in u so famoso libru "a Guerra di a Ghjuda".

Stòrici cumpranu un pianu apprussimatimu di a furtizza, dopu chì a ricerca hè stata a realizata una ricustituzione parziale di alcunu oggetti è in u XXu seculu, finarmenti, a furtizza di Massada assumissi u so postu d 'unoru trà i turis d'Israele. In u 1971, custruìanu un telefuni chì culloca u peddi è a cima di a muntagna.

Chì vedi in a furtizza di Massada?

A relice antica più impirica, chì hà survivuta, perdu in una forma fragmentaria, hè u Palazzu Nordu di Erode u Grande . L'avemu acquistatu in trè nivate direttamente nantu à una roccia biaspitta. A diferenza di l'alture entre i pavimenti era casi 30 metri. L 'ingrata a u palazzu era nantu. Ci era ancu e dorme, un salottu, un luxuroso balcone semi-cirku, è parechji stanzi per i servitori.

U nivellu di u mediu era un salottu grandusu per abuluzione rituali. U pianu chjovu sirvutu per allughjassi è restu. Erodu hà custruitu un grande hall cù colonne, bagni è piscine.

In più di u Palazzu Nordu, in a furtizza di Masada, ci sò altre edifizii in parti. Tra l'elli:

Inoltre, chì cammìnanu per l'antica ruvina, vi vede i rutti di u rituali mikvah , posti per a cuglie d'acqua di a piaghja , a cava , u palòttu è altri servizi di casa, pudete fà stunning photos panoramichi nantu à u sfondate di a furtizza di Massada, u Desert Judean è u Mari Mortu.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

A furtizza di Massada pò avvicinà da dui costi: da Arad (à traversu a strada N ° 3199) è da u livante di u latu à longu a strada chì guida da a sera da Highway 90. In ogni locu there are signes, è à u pedi di a muntagna, sò assai stanzuni, perchè se viaghja màcchina, ùn esiste micca prublemi.

Pudete ottene una opción più economica - da trasportu publicu da Ghjerusalemme , Eilat , Neve Zohar, Ein Gedi. À a sortida da Highway 90 ci sò busti stop (buses N ° 384, 421, 444 è 486). Ma tenite in mente chì quì à u Monti Masada hà bisognu à andà più di 2 km.