Cumu truvà una tile in un muro?

Se cuminciassi à fà riparaglii in a casa per esse, senza recite à l'assistenza esterna - stu significatu chì ùn sò micca solu un proprietariu maravigghiusu, ma ancu un travagliu diligenti. Perchè per piglià e cose fattu è fate degne, u piglia assai diligenza è di pacienza, à l'apprincipiu unu novu, se ùn site micca un spécialiste in stu campu. À l'urganizazione di ghjittà avè avutu bisognu di sapè i principii basi è tecnulugia di travaglià stu materiale. Cusì, cunsiderate cumu per fà e so ragliuli nantu à u muru?

Quante hè per esse un tile?

A tesitura pò esse stallata nantu à u muru o in u pianu. I tecnulugii di stacking pò esse u listessu, ma pò esse sfarenti. Perchè hè pussibule cunfinate e caccià cun calefria, drenaje, etc. Vi cunsiderà i varianti classichi.

Cusì, prima di cumincià aduprà tile in u bagnu, necessariu di preparà a superficia. Hè bisogna sora pulita, liscia è bassa fatica. Sì i pareti eranu pinti previamente, hè bisognu di caccià i restani di a pintura antica, perchè sottu à l'influenza di u pegatu, esse exfoliate è questu quì accunsente cù a tesela. I muri parchi irregulare ponu esse cacciati cù una carta di liata, scorcia di u muru. Per un travagliu facilitu, bisogni à e seguenti strumenti:

Emprastate cù a preparazione di cola. Hè fattu di un colmu di pezzu particulari, chì hè spressu in un bucket, è mischju cù l'acqua cù un sbagliu cù un pezzu. Cusì, ottene una massa homogeneia, chì in a so formale s'assumiglia una solu solu. Dopu, cumencia à marcà a preparazione di u muru. Se installate un tesile in a cucina, avemu bisognu di piglià a distanza da a parete di a cucina o da u pianu, se ne necessariu. In u nostru esempiu, una muru hè statu fattu. Pò esse vistu cumu i frontiere sò fatti cù u prufilu à una distanza da u pianu. Utilizà u prufilu, fà facemu u stessu nantu à a parata vicinu.

Per fà quì, cortà e rinforzii cù i filigrani in modu chì sò stati à u spinu. Aduprate un nivellu è un furasteru per aghjettà u prufilu.

A guida hè prestu.

In seguente, utilizendu una cinta mètrica quantemu l'anchufe di u muru, in u nostru casu hè di 82 cm, a mità di questu serà 41 cm, medemu è marcate stu mediu.

Questu hè fattu per appruntà è nicely ponite e tile in u muru, cum'è un veru prufessiunale. In modu di simetria per esse osservata, u travagliu devi cumencia da u mità. U significatu chì a ravita hè sempre bisognu di essa tagliatu. Allora, chì in i lati di e pezzi eranu i stessi ritratti, è avemu principiatu u travagliu da u mità. Eccu, à u puntu pinatu in u muru, appricà u quadru di u tile in tale manera chì u centru di questu quadru accunsenu cù u puntu marcatu, vedecimu, chì passa. In u nostru casu, sta opción ùn hè micca bè, perchè l'arghjintini sò tippi assai finti. Ùn serà micca bellu ghjornu. Cusì, facemu a tile nantu à u muru nantu à i lati à u rispettu à a marca, in ogni locu è in l'altru.

Per fà questu, aduprà a suluzione - cola nantu à u tile è caccià e mantene di a cola chì pò stà a stanza di i spiculi di a razza.

Dopu quì, pusemu a tesitura di u muru, cumu hè scrittu quì sopra.

Pulse nantu à un bastonu megliu è di asciuggeri, perchè chì a superficia immedtamente era puru. S'ellu si fa à a fine di u travagliu, da esse assai, assai difficiuli di ridivà i pezzi sugetti. E sti manipulazioni sò presciuti cù un altru listiu è u pusessu di u vignetu. Per l'uniformità di e ghjunghjenu trà e tessili ci aghjustate i travaglii plastichi privati. Dopu chì u travagliu hè finitu è ​​u muru hè seccu, pudete scancerà e crosche è u grouting speciale per fà u travagliu di finishing.