Cumu scrive un fox?

A più parte di i figlioli sò assai piacevuli à u drawing. À u primu, a pezzula dispunia un lapis, rummandendu nantu à u papieru "Kalyaki Malyaki", ma di u tempu l'habilità di disgraziatu anu aghjà improvise, i ritratti diventanu più belli è puliti, è i storie sò cumplate. U disignu ùn hè micca solu l'intrattenimentu, ma dinò un cunculte cunventu sviluppu, cù chì u zitellu sviluppeghja e persequità di u mutore finitu, l'orientazione spaziali, capisce à determinà a forma è a dimensione di l'uggetti è a rapportu di e diverse cose in u spaziu relative à l'altri. Hè per quessa per favurizà u disegnu hè ghjustu è utile. Ancu s'ellu ùn hè micca diventà un gran artista, a capacità di disegnu hè sicura per vende in caccia à ellu in a vita.

In questu articulu, parlarà di cumu scrive un vellutu cù u lapisinu.

Cumu scrive un foxu (in forsi)?

Prima di tuttu, preparanu a carta, un lapis è un gommaru. Lay out a foglia di carta per chì u mulu puderia vede tutte e tappe di u travagliu bè.

  1. Prima stabilisce a situazione di u foxu nantu à a carta è facenu un sketch di u corpu. Per fà questu, avete bisognu à scrive un ovalu apertu un allungamentu.
  2. Dopu quì, avemu a pinzà a fossa di a futura testa - a so forma s'assumiglia à un mediattu di guitare cù arrippoli arrotrati.
  3. L'arechje di u raghju sò grande, triangulanu in forma. L'avemu dui à a cima di a testa. Quandu avemu dicitu un pittore sedentariu, u corpu di ghjustu hè stesu veramente verticale, è e so pezzi di tramuntana sò tracciati in parallelu di l'altri.
  4. I peri traspiranu di u rapi rossu sianu chini dritti. Cumpigliuleghja dopu à u frontu, focu in i contorni di u corpu di a foxa.
  5. Parechje ùn sanu micca cumu scrive una fox face. Per fà più faciule, di quessa pari: l'imaghjini di un nasu è una bocca di raposo cun quessa recuerda una letteratura latina "W". Ma eccu avete bisognu di precisione è un sensu di prupurzioni - un nasu largu o largu pò trasfurmà a vostra ravenna in un lupu o un cane.
  6. Dopu chì a bocca chjamava l'ochju. Ojos di raposo d'amanduli sò paralleli à l'uce, in apparizione sò assai simili à l'ochji di un cat.
  7. Sceta a cuda è u cuntinuu "fimbria" di u corpu - un pilami di fur furia.
  8. Finite i dati di scrittura - a punta bianca di a cuda è u mustache. Siddà a pelle di u foxu cù i picculi cilesti è heterogenei. I linii assistivi sò stati suprimi cù un gommaru disturbitu.

Se u chanterelle vera hè troppu complicatu per voi, pudete sculaccià un raposo di cumpagnie animale.

In casu di sè st'allezioni pare micca troppu complicata per voi è ùn site micca sicuru da u vostru talentu artisticu, pruvate repicà una versione luminosa di u chanterelle - una guasi da trianguli. Per fà questu, avete bisognu à scrive unipochi trianguli (cum'è un corpu, a testa è l'uce), è cume una cuda. A basa hè pronta. Quedete salvata à aghjunghje infurmazioni - ochji, mustachi, ticks, etc. A tali versione schematicu hè assai faciule di sculaccià, è à u listessu tempu, tutte e cose principale di u raghju hè cunservatu - l'animali nantu à l'imaghjera rinfrescenu i ricunnisciute, a foglia averia subitu chì hè a foxa.

U ditagliu più impurtante in un pugnu è di scurizà l'ore è a punta bianca di a cuda. L'occhi stallati d'amanduli è un fugliale cavalcate facenu un fossu cum'è un cat, è l'struttura di e gaddidi è torsu - nantu à u cane.

Se vulete ragliate un chanterelle da un conte di fata, hè più piacevule per sculaccià a testa di raposo in u prufilu - una faccia allargata cù un nasu pocu, un troncu vertu (a più freqüentita di foxa ghjunghjenu in i sarafani), una cagna magnífica - questu hè tuttu ciò chì tenite bisognu à scrive. E si nantu à u caprettu di una chanterelle astuzia chjudaranu un coloboc, a foglia ùn sicondu micca ricunnosce micca solu l'animali, ma ancu u conte di fata, u caratteru di quale hè u vostru chanterelle.

Hè tuttu. Avà ancu à sapè per piglià un ziteddu per un zitellu.

Mentre scrive un picculu animale, avete una excelente opportunità per dà una pepite. Nzè cun u zitellu, ricordate chì caratteristicu fictionale hè un raposo, ciò di carattere chì hà, spiegà à u tarritoriu induve a palla di u fossu è cumu, quantu genaru è generu, quale animali hè relative. Assicuratevi, u picculu esse eseguitu cù piacè è ancu avete prontu cun qualchissia chì ellu stessu sapendu.

Cusì aghjustate una volta dui linii utili - appruvazioni è cunniscenza di u mondu circundante, a natura è i so abitanti.