Cumu interessa un zitellu in a scola?

Mandatu à un zitellu à a scola, i genitori guariscenu, almenu per un pocu tempu, per ridivà di rispunsabilità per questu. Piuttostu pricisi, traschemu sta rispunsevule à i spalle di i duttori. Fate qualcene educate, teach, punish, encourage ...

In ogni casu, quande viaghja, st'inizzione pò prumove rápidamente à cunsiquenzi desastosi. Spessu, in chì u zitellu ùn vole micca studiu, sò i so parenti chì anu da culpèvule per u prucessu d'aprenu.

Perchè i zitelli ùn vulete amparà?

Se u zitellu hà persu interessu à l'apprendimentu, analizà quale di i fatturi chì puderanu un rolu.

  1. I studii ùn atraeranu un zitellu, postu chì tutti i so interessi sò fora di i muri di a scola. I ghjoculi per l'equipaggiu, sport, musica - assai spessu u maestru di u zitellu hè indifferente à quelli hobbelli, ma ignurendu i interessi di u zitellu, ùn pò micca intarrallu cù u so subjecte.
  2. In a scola, u zitellu ùn si porta micca cù i pari, perchè tuttu ciò chì assucianu cù u so passatime, pruvucà a prutesta di l'adulescente è a dispiacitura à intaressuà.
  3. Ci sò rutti cun u maestru. Questu hè micca solu u casu cù "Gemini". Maestri indispittìvii chì ùn anu micca assolutu successu in a so vita si pò rinfurzà à i figlioli di i genitori exitosi, chì spessu cunnuscenu più di u maestru stessu. In questu casu, per una bona risposta o di cumpunimentu, u maestru ùn pò micca esse un boli più bellu, è u zitellu - per soffre. Dopu tuttu, i zitelli anu un sensu assai sviluppatu di "ghjustizia", ​​è l'inghjennate sustene, cum'è un'impulsumore unearned, anu più spertu chì un adultu.
  4. I paisani o duttori ùn sustene micca u sustegnu l'interessi di u zitellu, affirmannu chì "tuttu in vita" una persona ùn hà micca numuli d'alta in a scola è micca boni pratichi, ma a fortuna, capacità di adattà à a situazione.
  5. Or, à u cuntrariu, u zitellu sapi chì i genitori sempre penserianu per ellu, perchè ellu sceleneghjanu i più maestri maestri, sustene l'interessu di studià in qualche circhiu, perchè ogni tipu attività si face micca interessante. In questa situazione, u zitellu si senti per esse literalmente u "centru" di a famiglia, ma cù a respunsabilità assignata ùn hè incapaci di trattà. A causa di a causa di a difesa psicologica, in questa situazione, "dispara" u disconformità per cumpurtà di i richieste elementarii, ancu se u cuntenutu di u sughjettu hè interessanti à u zitellu.

Cumu interessa un adulescente in a scola?

Dopu avè determinatu a mutivazzioni darrì di a vuluntà à appruntà, i genitori ponenu motivà u so zitellu è u ritornu d'interessu in l'apprendimentu.

Cumu pudemu aumentà l'interesse in l'apprendimentu è di sviluppà interessu?

  1. In l'eventu chì un "assetu" avvistatu annunziatu nantu à u vostru zitellu, per parte di i studienti è di parti di i duttori, a più bona manera di restitu u zitellu à a pace seranu l'alternativu di stabilisce l'amici cù l'"ghjuvatu" o l'opzione di trasfirimentu à una altre istituzione educazione. Pudete stabilisce amici in parechji manere. S'ellu hè nantu à i adolescenti, serà utile per avè una attività extra-curricle chì quandu, com'è genitori di u zitellu, participanu è, per esempiu, portanu i scoli in u cinema, à un museu o avè una altre cità. Duranti un avvenimentu tali hè impurtante stabilisce un cuntattu psicologicu cù u "ghjuvatu", affirmannu chì pò avè intesu interessu cumuni, o chì voi, cum'è una persona, sò cute. S'ellu hè nantu à l'inimicalità trà i picciotti, pudete assicurà un partire football, camina cunghjunghjenu nantu à una sortie fora di a cità. In u casu di una relazione problematica in u maestru, pruvate a ghjucà "accantu à a curve". Ùn fate micca dritti à u maestru, ùn dì micca chì vi farà spjuterà à i vostri superiore. À u cuntrariu, se, per esempiu, u maestru hè un chimicu, avvicinassi dopu à a classe è spiegà chì voi cumu avete u zitellu à studia química à l'università, è per quessa sta disciplina hè assai impurtante per ellu. Fai una volta una settimana per fà e lezioni individuali. Spessu, l'ostilità iniziale dopu sviluppa in una grande amici, è questu casu avissi adupratu.
  2. Ùn "imprime" nantu à u zitellu, fendu sfreggiassi eccessivi, ùn culpa micca di u prugressu prugressu è in ogni casu ùn anu micca "esprissioni forti". "Ghjucà" cù u so intaressu. Per esempiu, dite chì quellu annu ùn avete micca u mezzu di pagari i maestri per ellu in una lingua straniera. Forsi, n stu casu, ellu stessu U zitellu aduprà cù a quistione: "Quandu anu da puderà pagà l'inglesi, perchè in un annu, vi scunderete tuttu ciò chì avè amparatu". Ùn "arraggià" u zitellu per cumprà libri chì ùn vole micca à vede, megliu acquistassi cù a persona per quale i libri sò parti di a so vita è chì certamenti farà un forte impressionu à u zitellu. À l'ochji di l'auturità, u zitellu ùn vole micca parè "ignorante", è l'intaressu a littiraria manifestarà.
  3. Vede ancu chì in l'istituzione educale induve u so figliolu si vanu, i maestri veri travagliavanu, affirmannu un interessu sinceru in u so subjecte. Solu in questu casu, studii ùn saranu micca una farsa è una formalità, forsi, in stu casu, u zitellu ùn deveria micca interessatu di più. Un bonu squadra di i prufessori è i studienti, dispiacatu nantu à u sughjettu, farà tuttu per voi.