Concorde Museum


Se cunzite visitate parechje istituzioni culturale cum'è un paschju tedious è aburriu, u Muscatu di Concordia in Barbados cambiassi cambiantemente a vostra mente. I so cullezzione vi diceranu assai affari fascinanti, pocu in quantu à a storia generale di l'avjazzjoni, cumu di tuttu u cunnessu cù una di e più famusi volanti - l'apparatu di mudellu Concordia di a serie Aerospatiale-BAC. Hè cè famosu per esse unu di dui avviani originali, capaci di purtari passageri à una veloce impressesiva, 2 volte più altu chì a velocità di u sonu.

Storia di i exhibiti

In più di u Concorsu gigante, pudete acquistà cù u so frateddu più chjucu in u museu - un grandi avicole di metalli bianchi chì sò stati d'alloys d'aluminii Thorp T-18, chì l'artighjani facilità à assemblà indipendentamente d'acordu cù i disinni disponibili. Hè statu creatu in u 1973 è pò ghjugale di veloce di 200 mila per l'ora.

Concorde hà stata una storia especial: sbarcò in l'isula per a prima volta in u 1977, induve hè stata premiata da a Queen of Britain Britain. U pianu hà realizatu vols regular à solu quattru posti à u pianeta - Bridgetown , Parigi, New York è Londra. "Concorde" pertene à British Airways è abbandunò a linea di assemblea in u 1977. L'ultima volta s'hè cullatu in l'aria in 2003. L'aria volte u numaru massimu d'oghje entre ei avviziunarii (23,376).

Chì dicerà u museu?

In questu locu unicu site trovi i seguenti spettaculi è i travaglii:

  1. Tandu sia permessu di scopre à a cockpit è si sentenu cum'è u maestru di l'elementi di l'aire à a ciuperma di l'avventura più elegante è elegante di tutti quelli chì sò stati disinniati. Ci hè un simulatore virtuale mudernu chì vi permettenu à vede realistici di a sensazione di volare, fate un bucleu mortu è ammirazione di l'altitudine di Barbados da quì sopra. Sì avete preferitu un assicurante di passageru, ghjustu andà à u salonu nantu à una carpetta russa vera è fate còmpiu: a guidazione vi diciarà assai fatti interessanti, finu à chì l'illuminazione di a cabina è u hangar stessu cambiassi in u modu più stante, cumparendu i detallsu di l'avvucatu in a perspettiva più inespettata. Ci hè ancu una soundtrack.
  2. Puderete esse inspeccionà i pannelli è i stanzuni affissate davanti à l'ingaghjamentu di u museu. Fighjenu infurmazioni interessanti nantu à a storia di i vols internu di u mondu è in particulari cù l'aviation di Barbados . A presentazione di u video è di l'audio sò cuntenenu infurmazione nantu à e caratteristiche urigginali di u disignu d'aiutu, a storia di a so creazione, l'altitudine massima è a veloce massimu di u so volu, i rotte di u prima passageru supersoniale di passaghju di u mondu è perchè Concorde hà truvatu u so ultimu refuge in l'isula.
  3. Piglià cun voi quarchi cosa di ricurdà stu paesi esotico, visitate a maghjina di vendita situatu in u museu.
  4. Sì stati stancu di esaminà l'esibiti, culloca à u cunsigliu di l'observazione - da ellu pudete vede claramente ciò chì succede in questu aeroportu .

U museu regularmente viaghja excursioni per i turisti in inglese. Intruditu u pianu per u bagagliu in a parti di cuda, è lasciate nantu à a scala, situata in u prufessu in u portu. A cabina di passaghju hè creatu per 100 pirsuni. Immediatamenti dopu à e partiti cù l'equipaggiu è a cabina di l'intellettivu hè un compartmentu cun una unità di cucina, chì hè ancu un tamburinu di a sughjenza di l'emergenza.

A angela orma da u hangar hè dedicata à i persone cunnessi cù u pianu: l'equipaggiu è passageru. L'esposizione includenu u bigliettu per u fortere, a documentazioni di navigazione, l'uniforme di i piloti è l'assistenti di u vitturinu, di libretti di publicità è u cartulare di ritrattu esclusivu, chì si prisenta u so ultimu volu prima di l'installazione in u museu, è ancu a porcellana, .

Cumu ghjunghje?

U museu hè parti di u majestu Grantley Adams International Airport in u cuntatu di Christ Church , per questu hè vaghjile per visità subitu à l'arribata o prima di a partenza da u paese. Pudete vede quì da compra un bigliettu per l'Autocu castellu di Sam Lord per $ 1.5 o allughjenu un caru.