Caratteri Hermes

Una volta in l'annu distante di 1837, a famiglia Hermes (chì era da l'Allemagne) apreziu una trinevilla in Parighji, chì hà fattu creà arnesi per i cavalli aristocratichi. Dopu, per i pirsuni di i più strati siciliani, era impurtante di avè studienti belli è di qualità chì ùn sò micca solu parranu à l'altri nantu à u statu di u so patronu, ma ancu devi à a sicura. Cusì, Hermes hà inizialmente posizionatu i so prudutti cum'è unicu, d'alta qualità, elegante è affordabbli per tutte di tutti. Dopu questu, sta pusizione hè statu priservatu, ma i pruduttori di coghju anu rimpiazzati cù l'accessori di culore, u perfume è a robba, chì a Cumpagnia ancu crea cunvenzione.

Caratteristiche distinti di Hermes

Prima di capiscenu i funziunalità di l'assortimenti di purse di Hermes (a marca hè ancu chjamata Birkin), deverete attentisce cù i funziunarii distinti di a cumpagnia stessu:

  1. U logu di a cumpagnia hè un squadra di cavalli chì rifletti l'istoria di sta casa di moda. Danu vìanu ccà a lettura di tradizzioni è storia propria, chì parle di cent'anni di sperienza.
  2. Hermes hè una guarantzia di qualità, è questu hè pruvata da u fattu chì urdinendu un pruduttu di u cuteddu exclusivu, pò esse esperatu da un à trè anni.
  3. I prudutti d'Hermes sò parechje (è questu hè tipicu per tutti i cullezzione), chì distingue discretu u pruduttu trà e bè d'altre casamenti di moda.

Carte di donna Hermes: scelta di forma

A forma di i sacchetti chì Hermes crea, hà e caratteristiche classiche: hè un rectangulu o una variante plegante. A maiò parte di mudelli anu una forma alargata è stà bellu elegante, cù un minimu di decoru. Carte di Hermes sò strapati nantu à quale l'lèttra H di a fasgina hè colata. Questu hè a parte più ricanusciuta di u bancu Hermes.

U Hermes Paris wallet model hè una scatula cumpatta per quelli chì ùn piace micca largu è longu sacchetti. Hè aghjuntu cù un capuzzu, in ellu hà parechje compartii è pò esse usatu cum'è una carta di business, perchè hè a forma adatta è una quantità di sacchetti per i carti.

U mudellu Miccia Birkin pò esse usatu cum'è un saccu. Questu hè un accessori universale, chì cumplementà a stampa lacònica senza micca infurmazioni innecessarii.

A dimensioni di mutuschi varià, chì in a mea media hè di circa 20x10 cm. In l'internu ci sò compartmenti per un mondu cun un cremmentore o un buttone, è ancu parechji uffizii per i pagani di ughjetti: alcuni di sti zip eranu, l'altra parte hè aperta.

Oghje, nimu pò esse senza carte, è per quessa, per elli una zona separata hè stata attribuita: per regula, si compone di 8 borse in ogni mudellu.

Un cartellu distintiu di e carte d'Hermes hè un logò cun un riflessu metale in a forma di a lettera H o un buttone tonda cù u nome di una casa di moda. Stu logu hè sempre un elementu di u pezzu.

Hermes Carte Material

Hermes creanu cartoni pratichi privati ​​da a pelle - ùn hè micca un locu per u tissutu è sustituti antinaturali. Certamente, questa pelliccia di a maiò alta qualità hè tutta, piacevule à u toccu cù un mudellu pà naturali.

Carte di donna Hermes: scelta di culori

Varietà in a coletta di purcelli Hermes ponja un culore: hè sempre luminoso, ma ancu parevanu varianti classic. U culore hè sempri saturatu, succoso, è capisce l'aspectu, permette di sapè a strada di Hermes. Sta casa di a moda ci piace à pruduce mudelli di aranciu è di terracotta, scarletti è cielo blu. U culore di l'accessori hè sempre monofonique, senza inserzioni.

Caratteri Hermes originali: cumu micca cumprà un falsu?

  1. A casa di moda Hermes ùn hà mai i discounts, per quessa chì Hermes sò venduti cù un scontu ponu daverite nantu à a so autenticità.
  2. Hermes ùn ponu mai e chjicelli è di pruritori di colore d'oru - unicu metalli (eccettu da mudelli urdinati).
  3. In i punti di metalli da u billetulinu, u logu hè sempre riflessu - o l'ellu H o u nome di l'impresa impagliata.
  4. A pelle, da quale anu Hermes, sò prudutti, hè moltu, d'alta qualità, è per quessa chì aspra, crescente è caghjà grossa, è di costure uniformi, parle di l'urigine stranieru di a billetone, chì, à parte di u so nomu cù Hermes, ùn hà nunda di fà cù questu.