Botta d'argentu per a primavera

L'argentu di bottaloni di primavera sò i migliori modi per a seduzione. A moda di primavera prumesse à u gustu, l'amanti di i tacchi altivi è di bellezza chì adore un cunelettu di curu è ancu una sola lisca.

Botta di coro di mudelli di primavera - mudelli attuale

Prima di tutti, deve esse nutati chì sta primavera hè a buttigli di l'inzuccarati, ùn sò micca sempre listessa cù a robba di un stilu di stili rigulari, ma ancu cunghjunghjenu bè cù a robba ogni ghjurnata. In elli i cugliera sempre megliu più ridenti, più seducente. Questa stagione, a reina di vestiti di cunzadenza Vera Wang prisintò à i scarpi publichii fatti di u corpu di veru cù un taccu estrettu, incunente l'eleganza è l'eleganza. Botiloniu per a vendita cù u schelu di culore? È hè ancu in moda, grazia à a stunning collection of Louis Vuitton.

A primavera fiurente hà purtatu à u mondu di i stivali femine una fila rinfriscata, chì ùn hè micca solu piacevule à vedenderà, ma ancu cunfurna à fà famigliali. Cusì, Kenzo l'hà appiccicatu cù costi decorattivi, è decide di creà un sapori da u pelle rough. Tuttu sta bellezza si cumplementa cù strapelli cuntrastanti. Hè nutate chì i tendenzi mundiale dici: à a punta di pupularità à u stretta.

A primavera, duranti a stagione calata, i diseggiani di dicisioni di creà cusciottelli stiluttenti cù un toe apertu. In u nisun casu ùn avete micca purtatu cù ligami, ammucciati sottu a vostra pedicure di moda. Allora, e culleghji primavera è estiu sò chjappi di ogni tipu di mudelli unichi: in un puntu altu, è assai stàvule, è incù. Cum'è sapete, in a tendenza tendenti decorate cù frangia. AFVandevorst hà decisu di seguità cù e tendenzi di a moda è hà criatu a so linea di scarpi, decorata cù una farra larga.

Strapelli sòli sò issa populari micca solu in mudelli di sandali, ma ancu in boots. Questu quì hè una prova chì l'stile di i piu di i gladiadores hè novu in moda. In particulare sta scelta di calzature liate hè adattatu per i ghjorni di primavera, quandu i sandali sò purtati prima, è stivelli, ancu più cusì, sò imballati in caseddi. I travaglisi cumprati cù strapelli ponu esse truvatu à e famiglii famosi Antonio Berardi è Balmain.

I tendenzi di moda di primavera ùn sò micca solu i botzelli d'un magliu di u ghjacciu di u ghjocu, ma dinò in una piattaforma chì dà un paru di centimetri à a crescita. Naturmente, ste calzature sò stati assai stylish, ma ùn hè micca ogni bellezza chì ponu passà in tuttu u ghjornu.

I tendini di a moda di i botzelli di uzzu per a primavera

A data, à u piccu di a pupulazione di i prudutti di raffinatu, là, suede. Stunningly look up ankle boots, decorated with leather scraps of different colors. E Derek Lam hà criatu una linea di scarpi, decorata cù una piccula pelliccia.

Ci sò mudelli di materiali tessili: eddi, denim. In i creazioni di Christian Dior, pudete sgambittà per tutte e strade solu in u tempu secondu.

In quantu à a varieghja di u culore, quì i veicali di u pezzu universale impone. Marrone, biancu, grisgiu, nìvuru in u piccu di pupularità. Ùn scacciate l'opzione di u calzate u rozu passaghju.

Inoltre, cum'è una scelta per a generazione ghjovira, è per i prugrammi brillanti, straordulari, i diseggiani creanu buttiglioli cù stampi brillanti. Eccu sò sticchi fiurali, di abstrazioni, è di animi animali. Per i amatori di l'esoticismu, hè una bona nova: in e cullezzione di Louis Vuitton, Bottega Veneta ùn sò i scarpi cun stampi predatori. Tali botti di stivi, stilizati sottu a pelle di i rèttili, definite diventeranu un accentu luminosu in l'imaghjini.