Barack è Michelle Obama allibbaranu una seria di televisioni mostra nantu à Netflix

E pagine di u New York Times pubbricau maravigliu maravigliu - u vecchiu presidente di i Stati Uniti Barack Obama hè riabilitatu cum'è un showman! U ghjurnale annuncia u libru di una seria sana di televisiò nantu à a rigalu di Netflix. U numaru di episodi, averà u prezzu di e dui Obama ùn sò micca divulgatu.

Perchè u "coppia"? U fattu hè chì Michelle Obama cun u so maritu eminenti travaglià nantu à u cuntenutu di i programmi futuri. A coppula vi pruduce u showcase, è u 44 évucionario americanu diventerà u so presentatore. U sujetu di a trasmissioni hè inesperatu - i sfidi globale à l'omu! E micca paroli di pulitica ...

Studi mienti attenzioni

Quandu fù cunnisciutu, in i prugrammi chì seranu creati da Barack è Michelle Obama, ùn hè micca un locu per critichi à u 45 di u presidente Donald Trump. L'ex-prisidenti è a so moglia falla un spettaculu spettaculu per 118 milioni d'abbonati à a plataforma Netflix è sti stati contrardi inspirati da persone fantastichi.

Eccu ciò chì u cunsigliu di Barack Obama, Eric Schultz, hà dettu di u patronu:

"U presidente è a so moglia anu sempre cridutu in u putere di l'ispirazioni chì dà boni stori. Per parechji anni, anu cullucatu sti storii di pirsuni cu l'accussini anu cambiatu per u megliu u mondu ".

Ovveramente, u novu studiu, chì ùn hà micca avè un nome, hè stata fatta nantu à u persunale archiviu persunali di a famiglia Obama. I Cumpagnia di Netflix sò bè ​​chì u so prughjettu in ogni casu serà prufettu è anu avè un altu qualificatu per altu, solu grazia à un esercitu sanu di l'avutru Obama.

Leghje ancu

Ghjudicate per sè, nantu à e pagine di l'ex-prisidenti di i Stati Uniti in Twitter è Facebook hà firmatu più di 150 milioni d'utilizatori.