Bamia - crescente da e zicchini

Bamia hè à tempu una pianta bella è utile, cusì pò esse truvata in i terri di l'ortu. Eppuru, postu chì hè una staghina termulìfila, pò esse cultivatu solu in a zona cù un clima cálido è templatu, o in i prudutti cale.

In questu articulu, discurremammu cumu u prucessu di vapeur d'odeur creci da e crescenu, chì hè particularmente necessariu di cura.

Cumu crisci u okra?

Per principià, pudete cultivà e piante. Per fà questa, à a fini di l'aprili, i so semi sò stati in pezzi di peat-e-turba speziali da 20 à 30 cm in altu. Per u pianta, hè necessariu preparà un sustrato di lumi, imbulighjando u fugliu fertili cun humus e fertilizzanti minerali. Hè ricurdatu ancu per vestisce e sementi in una solu suluzione di ogni fungicida durante 20-30 minuti.

In ogni cuntinuu avemu assicutatu simuli per 3-4 cm è acqua. Per esse spine, l'abitazione ùn deve esse micca più di + 22 ° C in u ghjornu è + 15 ° C à notte. Oghje durante stu periodu hè dumandatu pocu (1 ora in 5 ghjorni), ma senza assecenu u tarritoriu. I primi rimuti avè bisognu à 10-14 ghjorni. Dopu quì, anu rifurmiatu cù qualchì fedore di fosforu.

Landing in a terra aperta si svolga in u primu mità di ghjugnu o dopu chì u pianu caldera beni. Bamia ùn vole micca à densità di pianta. Optimumatu chì hè a distanza entre l'arbureti 35-40 cm, è trà e fila - 50 cm. Ùn hè necessariu tira fora di l'insemi perforatori, perchè e so raghjone di a varie è i rami di u filu hè assai sico.

Quandu u quagliu d'okra da e crescenu in e cundizioni di un invernamentu, avete deve vigilà dinò a temperatura inside. Ùn soprasate micca in sopra (temperatui in altitudine + 30 ° C) è l'aire stagnante, per quessa deve esse bè regularmente.

I segni di l'okra direttamente in a pianta aperta hè pussibule solu in clima calda climatichi. Per fà questu, sò intarrati 3-5 cm à u locu, regnatu è alimentatu cù fertilizante di fosforu.

Cù l'assistenza urdinatu è u tempu adattatu, l'okra principia à fioru è duverà frutti in 2-2.5 mesi da l'ora di l'atterrissimu.