Abbigliamento di ghjuvelli di u ghjuvellu cù capanna è pelle

E ghjuvellu di ghjuvancu di l'inviaghji di ghjuvancenu sò impresosciati per assai faldi è vistiti. Siccome e femini, i stili di prudutti sò diverse, ma i più beddi di l'oghje pò esse cunsiderati cunchju di invicchi cù una cappucciu è capelli.

Tipi di mutanni di ghjuvelli di u ghjuvellu di donna cun cappucciu è capelli

  1. Abbigliu di culura in furu cù una cappucciu . U benefiziu di sti mudelli in u statutu è a carica apparenza. Sò custatti, è a cura hè necessariu per un spicìficu, ma in u reticientu u pussibile riceve una imprese perfetta chì ùn viaghja micca di manera longa. Ind'i raffi di coghju , un pezzu artificiàtu hè raramente truvatu - a più spessu i materiali naturali sò suppliunati cù idèntici. Comu regula, sò: u ziteddu, u ziteddu, u ziteddu, u viscoso, u raccuu o quarchi cosa di più uitu, per esempiu, un cunellu hà tinutu per pezzi preziosi. Ogni chjappie cù a pelle nantu à capu sò insulati da ùn solu micca solu à u filu, ma ancu in u pruduttu stessu, menu spessu cum'è e sopra ùn sò sintepon, down or more fillers moderni (holofayber).
  2. Cappuccuni Bolognevaya cun cappucciu . Questa hè una opira più pressupostu, chì ogni donna pò permette. A qualità di a giacca dipende direttamente di u so costu è di u fabricatore. Sè decide di mantene in un mudellu tali è pianu di purtàrila per più di una stagione, hè necessariu di piglià qualchi punti. Prima, chì ùn deve esse micca elettu un culore bellu chjudeu, anche si sia u più trendy in a stagione (hè un risicu chì ellu hà avutu rapidamente avete bored - site liste per cumprà una nova chaise?). Sicondantu, stili assai caractulturale (cun ​​una bundanza di raghjunà, borse) pò ancu esse assuciati à a moda di un certu annu. Pò dassi chì ùn vogliu micca aduprà una cosa in quattru anni, francu indicannu chì hè di e vie culletze.

Sì avete spessu in pantaloni, perchè ghjè più apprupriatu per un capeddu di u pelle di u largu cù una cappuccione, ma per faldi è vistimenti, hè megliu pruduttu mudelli à a cintura.