A razza corsa

Rapprisintanti di a razza corsa - i cani di caccia magnìfichi. Sta razza hè stata creata in Germania è hè cunsiderata unu di i cani di caccia più preziosi in l'Europa.

Histoire de la cursa kurtshaar

Kurtzhaara hè ancu chjamatu punteru breve di pelusa. Hà succorsu da l'anticu punteru tedesco, chì era purtatu in Germania in u XVIII seculu. A razza hè statu murata com'è caccia, capaci di travaglià nantu à ogni tipu di jocu di piuma è piglià a presa da sottu à u pistola. Avà u corsu Curtshaar hè sempri in u palcuscenicu di a migliurà è a smenticazione di i rappresentanti di riferimentu.


Caratteristiche di u corsu Curtshaar

U curtshaar standard di a razza dice chì questu ghjocu appartene à i ghjacceri fissi di i capelli tudischi. Hè cunsideratu cum'è grandi, alcuni rapprisintanti righjunghjenu u crescitu à a vaghjile di più di 60 cm. U cane hè carattarizatu da una constituzione maglia è secca. Prussime assai veloce, travagliu grandisimu com'è caccia. I culori pò varià, ma spots sò cunsiderate cum'è una funzione distintiva di a razza. Puderanu esse amplamente è chjaru, è chjuchi, sgusati. Per a salvezza di i ghjacari durante a caccia, sò abituati a parti di a cuda. I Kurtzhaars vive 12-16 anni. A so salute è a psique sò abbastanza stàbbili, ma sta razza hè teme di i gnami severi. Curzhaars pò mette a prutezzione. Cusì, hè megliu chjamà u cane cun una manta speciale fora di caccia, è mantene a casa per elli o in un locu chjaru.

A natura di u corsu Curtshaar hè assai attivu. U cane piace bè, piace à ghjucà cù u cumu. Cù corsi magnifichi di caccia in u curdisanu raramente manifesta aggressioni versu e persone, sò in generale amici è inquisitivi solu s'ellu ùn importa micca a sicura di u patrone. Curzhaar hè assai cunsacratu à i so prupietari è da ellu vera esse un excelente difendenti è guardianu di sicurità. Quandu campà in a casa puonnu esce una curiosità eccessiva, pruvatu à scaccià in tutti i quartuli di a stanza. Cù a famiglia di cumunicà calvi, pruvate d'atteghjammi l'attenzione, hè ghjucatu à i patroni.