Vestiti di i 60

Audrey Hepburn , Twiggy, Jane Fonda, Brigitte Bardot sò micca cunnisciuti solu per l'attrici pupulari è di i mudelli, ma dinù com'è grandi fimmini di a moda. Addivintaru moda di i 60. U so stile sottili ùn hè micca strangitu di e femini muderni.

Vestiti di i 60: mudelli è culori

U stilu di vestiti di quellu tempu hè, prima di tutti, un vestitu-trapeziu in i so variate variatori. Fucinamente inchicata o cun una fabulosa falda, chì cuddà u ghjinochju o un corta corta, ma invariabilmente enfatizava a cinta cintura. Hè per i schemi di u putu chì hà alcuniscenu l'«hourglass». Un cinturinu largu spessu apparevatu nantu à u cinturione, enfasi maiò in i formi femminili. Nta u so vestitu, nè ancu una ghjovana turnata in una ghjovana è fragilità. Oghje, "trapeziu" hè in particulare è adattatu per i ghjorni di travagliu è per i partiti gay.

E vistighjani sittini - stu vestitu è ​​mini-cut straight. Natu in quelli anni, still remain loving, comfortable and stylish. E si sò aggradèvuli di u fattu magrissimu o giustu chì sò bè ​​ghjè. I culori di i vistimenti di l'anni sittanta pò esse sfarenti: in i chini, in una gaa, spessu ci hè un mudellu di tela. A cosa principal hè chì deve esse luminoso, alegre, luminoso è alegre.

Vestiti di l'età di l'anni sixties: ciò chì porta?

L'imaghjera sarà rienita cumplittamenti, se cumplementà u vestitu cù calzini in u culore di u vestitu principale, u golf di moda o di culore di colore. Ma questi sò l'opzioni pè vacanze è per partiti di ghjuventù. In a vita di ughjettu, pudete fà senza accessori à tuttu o cumplementà l'indimuniatu cù l'imaghjini, un rimellu favuritu.

Li scarpi sò un canzuni di ballet o sapori preferiti nantu à un petit talellu. In i mani sò appruvati embrague o una piccula maleta in una correa larga fissa. Altru quatru di hairstyle, di testa, bellu cumpurtamentu abbastanti - questu hè chì cumprà a creazione di l'imaghjini.