Top-25 animali animali stupiti

Puderanu bè dulce è assai simpaticu, ma l'apparizione hè ingannevule, ùn ne scurdà micca. Chì in casu d'animali salvatichi, in generale, ùn pare micca stunanti. Hannu bisognu à esse stallate per elli. E in a lotta per a survival, tutti i medichi sò bè!

1. Frog - una daga

Poveri in i boscchi tropichi di l'America Centrale è Sudamérica. Drevolazy assai brillanti è attrattivi, ma ùn hè micca strettamentu cunsigliu di tocallu. Quessi raghji cuntenenu assai velu chì pò anu uccisione deci omi adulti.

2. Wolverine

Wolverine hè un parente di patece, badgers, luggenie è martens, ma per fora, più com'è un cucciu di oso bearu glorioso. Ancu stani animali sò chjuchi, ponenu un seriu periculu per l'omu, perchè sò carnivuri. U lugudine sò culpiani di fronte è forti, è i revi sò scambiate di 90 gradi per fà fà fà più faciule pè tumbà a vittima.

3. Cassowary

Sò trovani in i foresti tropichi di Nova Guinee è in u norustu di l'Australia. Cazuars sò raru è pani assai beddi, chì per u mondu sanu sò famusi per a so imprevisiblezza. Per questu quì, da a via, sò cunsiderati quasi l'avere più perikulosi in u mondu. Qualchidia chì si trova in u modu di u casu pò esse gravemente danese. Chjappà "paesi" spicciari l'ossi, è l'arraggiate fà fragilià a carne.

4. Caracalla cònica

I carcuni cònicu abitanti l'oceani è i mari in latitudini tropichi. I so cunchili parvenite un souvenir avientu. Ma ci hè una piccula "ma". Questi moluschi innocent are venisonous, è u so velu pò fatta facilmente un bufali adultu.

5. Beta africana

Hè un hibridu di l'apicultore abituale è africana. Bite afrikanizirovannye abessi com'è diesessuali, è di "melliferous", ma micca più. A principal diferenza di l'hibrid hè a so aggressividad. E l'avè africani prutegrannusi i so bugni à l'ultime è facenu cusì cun cruelità particulari, per quale anu ancu esse ammazzati l'assassini. E si un muzzicu ponu livarici un'angustidenza di a salute, inghjunghjenu numerosi punzonate sò capaci di purtari à morte.

6. Chimpanzee

Questi primati sò incredibbilmente intelligente. Puderà esse prestiti in diverse trucelli è cumandamenti. Ma ùn deveru micca chì un animali salvatichi sò sempre sempre salvatichi, qualunque sia e so cundizzioni. È hè ancu impurtante per ricurdà chì i chimpanzees sò 5 volta più forte di l'omu. Chì capete soccè chì duvemu pudè esse?

7. Pompini

Pisces sò cunnisciutu per a so capacità à un minimu periculu per crescita assai volte in talla è diventenu in una bola. Ma questu ùn hè micca a prutezzione protettiva principali di puffers. L'induve hè più periculosa è efficace in quasi tetrodotoxina di pesce - una sustanza 1200 volta più tòxica chì u cianuru.

8. Ippucchiati

Ancu s'elli parranu terribili, l'hippi sò in fattu l'animali di a terra più peligrosa, di tutti chiddi chì vive in Africa. Sò assai aggressivi. Perchè quandu e so forze forte cù i dritti facianu fà aghjunghje à a vittima, hà travagliatu ...

9. Lory Gorda

I primati picculi viaghjà in Asia sudestu. Molti parsoni cunzidenu lemuri per esse quasi l'animali più boni di u pianeta. Ma tuttu ùn hè micca cusì cusì cun ambiguu. E ancu queste cuties anu u sicretu scuru. Nant'à i coddi di a festa ci sò glande tossile. L'animali si leccole cumu si infallu una muccata veluosa nantu à u numicu. Inoltre, a lana di questi criaturesi boniati hè cuparta cun sustanzi tossicati. Grazie à questu, i lemuri si fate senza gustu, è i nemminali anu da scopre.

10. U Mouse

Certu, nimu, u ghjornu ùn pò micca muzzicà o martellà una persona. L'armi mortificanti di questi i rosi sò i so pezzi. Puderia cuntene hantavirus, chì dopu l'oxidazione è a penetrazione in u corpu pò causà infezzione pulmonaria. L'ultime, si trattatu improperemente, porta à morte.

11. U Salamander

Ci passa in i boschi europei. Fusti di salamandre sò neri è gialli. A so vita hè 50 anni o più. In principiu, se u salamander ùn hè micca toccu, hè innocu. Ma quandu u regnu si sente periculu, cumencia à spresse neurotoxini chì ponu influenzallu u sistema nervu.

12 U anteater giant

Sti ghjeschi grannii insectivori sò attruvati in America Centrale è Sudamérica. Comu regula, ghjunghje gigante ùn sò micca aggressivi, ma in una situazione critica pò esse manifestatu bè a so forza. Eghjieli propiu, l'insectivori base in a cuda è ponenu nantu à i so grazzu traspurtulatu, è i fronti - cù forti ottimi - strike l'inimitu.

13 L'ostru

U più grande di tutti l'acelli chì sò viviranu oghje nantu à u pianeta pò righjunghje speeds di à 72,5 km / h. Quandu l'ostru hè in periculu, u principiu di pidà i so peri potenti. I colpi sò assai forti ch'elli ponu mpidèmpenu ancu un lione o altru grand predatu. True, a maiò spessu, i vittimi di l'attacchi di ostrich sò diventanti à a rabia.

14. U polpo cinched

Questa hè una di e criati periculosi in u mondu. U polpo vive in Australia è u Giappone. Ùn ùn atacà micca prima. Ma si u pulppu venga o si hè irritatu, puderia sting. E postu chì l'antidotu à u so velu ùn era micca inventatu, a vittima pò esse morta nanzu pocu minuti.

15 L'Ossitu Polar

L'armatici Polari si parranu boni bè, ma in fattu sò i più impurtanti di u predaturi in u pianeta. Questi animali sò speciali agressivu cum'è quissa u soggiu amichi nantu à i so cunti. L'armatici polari sò cusì bè chì per tumbà l'omu hè abbastanza per elli per fà scattà a so colpu.

16. Beober

Questu hè u sicondu dopu à capybaron in termine di a talla di u rosiddu in u mondu. Molti pirsuni pensanu chì i casticati sò boni animali, chì solu facenu è facenu capelli. Ma, in realità, sò criaturas peligruti, è si sò assai fate, pò ancu muzzicà una persona.

17. Snail in acqua

Vive in fiumi è laghi in u mondu. Pariate chì questa slug pò essa periculosa. Ma i caraccioli sò cumpagnie di parasites chì causanu a malatie morte di schistosomosii. E sicondu statistiche, questi abbitanti di i corsi di acqua cede parechji 10 mila persone annu.

18. U buffalo africanu

Un adultu pende una tonna. U buffalo di l'Africanu sò cunsiderati quasi l'animali più peligruti in u cuntinenti. Forsi, questu, per suprattuttu, hè subjectivativu, ma hè megliu micca fà piglià per elli nantu à i corne ...

19. U Leopardu mari

Li leopardi marì sò famusi per a so aggressividad. È ùn caghianu micca caccia di e persone.

20. Elk

Comu a maiò parte di l'altre participanti di questa cima, l'alce hè assai pacchicanu. Qualchidunu pò ancu pensà chì questi omi grossi sò capaci di sonrevule. Ma questu hè per questu tempu - finu à u tempu. Se u moose si in còllera, ellu hà presu per pruteggià è a so famiglia. È u rumore hà, l'alchimia attaccò ancu e più frequentamente d'omi.

21. U Vusu Verrieu

Oviu ponu attaccà una persona prutezendu u territoriu o pulcelli. A voti l'vittimi di l'acelli sò turisti o corridori, chì simpricimenti si trovanu in u locu tortu à u mumentu incorreu. Per evitari un attaccu, mentre cammendu i boschi è i parchi in North or South America, pruvate à vigilante;)

22. L'elefante

In generale, sò stati animali nobili è amici. Ma si fate assai fugliale, elefanti diventanu assai firoci, è e so pugni giganti è i tinglanti truppe si sò micca in armi enormi.

23. L'Sponge-Bear

Tutte l'ore sò spiculi, ma sponges. In a so patria - in India è in Sri Lanka - se crede chì l'statistiche, a morti mancassi un omu à una settimana. Cusì i turisti anu bisognu di mantene a so aricchi aperti.

24 U cavallu

Cavaddi durante un longu tempu sò i veri amici di l'omu. Ma questu ùn vole micca di dì chì ùn pò micca causà nazione per una perchè - difende o per casu. In Australia, per esempiu, i cavalli sò uccisu da più persone à un annu ca quì tutti i criati venenusi ponenu together. E ci sò, cum'è sapete, oh-oh-oh-so tanti di elli nantu à stu cuntinenti.

25. Un ghjacaru

Nun criemu, ma "amichi di l'omu" mittite circa 25 mila persone annu. True, sicuru, a maiò parte di e morte sò u risultatu d'un attache di rabid, dogs senza umanu.