Sweaters 2013

Cù u principiu di u periodu friddu, i ghjuvelli di moda cunvenite unu di l'elementi di vestitariu più novu per i zitelli. Di sicuru, in l'arsenale di ogni rappresentante feglia ci devi esse un paru di sti cosi. In ogni casu, cù l'avventu di a nova tempesta, ogni ragazza vole à aghjurnà o cambià a so robba. Per quessa, a quistione di quelli chì è in moda in u ghjuvellu di u donne in 2013, diventanu assai pertinente.

I sweaters di donna di moda

Di sicuru, i più in moda sò issi magazie. In questa stagione, a grande impurtanza hè datu à i modelli è i materiali da quale u mudellu hè fattu. I mudelli più populari per un ghjungami di coltu sò gruidi treni, aran massivi è fiori tridimensionali di focu. U mudellu stessu hè megliu a sceglie di u filu finitu chì, in u listessu tempu, stunted in a tela, chì ùn faci micca u ghjuvellu latte. In quantu à l'stile, i più cumuni in u 2013 eranu pullovers , tunizzi allungati è ghjunti di u cuteddu di l'omi.

Secondu parechji mudelli, ghjerchji ghjudiziati sò assai sgradati. E si cù prudutti di punta, anu impurtante impurtanza à u patronu, in mudelli liggeru, i diseggiani si cuncentravanu più nantu à u stilu stessu. In 2013, i disegni di a moda diferenze trè stile di ghjuvelli industriali, cum'è a più mudìbile - tunizzi allargati cù una gola grossa, patetti asimmetri e raglan simplice. Quessi sò assai populari micca solu per a simplicità, ma ancu di praticità. I sweaters asimmetrici sò più adattati per i partiti o sughjendu in lu lume, è in tunici sò in còmpiu in ogni situazione.

Aduprate assai popolarità in questa stagione si sò giandini liberi. Pò esse facilmente posta nantu à u golf, è com'è una indipendente. I sweaters free di e cullezzione di u 2013 sò distinti da un corte inusual. A maiò spessu, questu hè un fundu sfracatu è un mussu "bat".