Linjaturi klassiċi

Oghje, l'artefacts classica sò assai populari cum'è parechji seculi. Sta stilizata hè carattarizata da a rispettazione di tradizzioni vechja, cuntene a stabilità, spirituality e continuità.

Caratteristiche caratteristiche di u candela in u classicu

Tali prudutti sò exquisiti è carattarizati da un stile sofisticatu. Puderanu u chjappi fattu di vetru, cristallu, porcellana, colgante, candileri.

A basa di i linechi hè una basa di metallo chjubitu, chì hè stata fatta pè pesu pesu. U bastimentu hè fatta di metal nobili, spessu di bronzu, decoratu cù u doru, foraggi artistichi. In i toli di u metalulò intravascularu elementi in a forma di foglie furiali, ricchi, capelli, fiori, garlandi. A maiò parte di i dispositi anu dicuratu cù cristalli di crystal ou glass.

I fille cristiani refratticate assai u lume è purtate à a stanza una lumera màggica. Puderanu esse disposti in cerchi, olii, ani spese varias zigdi. Avà ùn hè pocu chjaru di truvà varianti di canillari, nò solu cù u macchina trasparente, ma ancu di culori multi-culori - negra, lilla, verde. I tecnulugioni muderni ponu pussibule di furnisce questu materiali ombra.

Plafonds sò fatta in forma di candele (u raghju di a luminosu hè diretta), diversi culori o figuri geomtrizii. In u seculu è terzu cause, a direzzione di a luci pò esse qualcosa.

Chandeliers in u salottu in u stilu classicu sò distinti da un disegnu multi-livellu, un diametru significativu cù un grande nume di cartridges è l'utilizazione di assai cornici. Ci sò mudelli in u stile anticu cù sfumature di marbre è adduppelli.

Chandeliers for the bedroom or the kitchen in u classicu classicu sò senza sensu di pretensione, anu dettu cunsiglii. Da elle, respira cù romanticismu è precisione, l'absenza di munzelli di parechji elementi.

Linefresdi classici in l'internu

Tali apparati d'illuminazione sò i più populari è à data. Ma a so pruduzzione ùn si ponu tranquillità, i novi materiale è solu suluzione constructif sò utilizati. Chandeliers sò perfettamenti in tutti l'internu di u locu, tradiziunale è novu innovadoru, ancu per i sfarenti disinni sò e so propri caratteristiche. Per esempiu, lighjini in l'stili Baroccu o Imperu sò distinti da chandeliers, candelezzi, botti, induranza, elementi di l'antichità.

Il lampi tradiziunali di l' internu mudernu anu forma simplici è disinfazioni simplificati, utilizanu techu matte o trasparente, variate opere di muntagna. Sò lumini è eleganti, senza assai elementi chic è decorattivi. Ricertamenti, chandeliers cù sfumaturegliu sfumature di biancu è cromatu sò populari. Sò universali è ponu esse installatu in ogni casetta.

Lampelli di canzeccheria stanu bè in qualchissia stanza - in u salottu, u corridor, in a cucina. Quandu sceglie un mudellu, unu deve esse guidatu da l'altura è e dimensioni di a stanza. Una stanza chjuchjata cun un tufonu hè un uttellu utile cù un ceppu monte. A so basa grossa hè stata fatta à u tettu è ùn hà micca swing. Per esempiu, un candu di norma per u bagnu hè un ideale. Pariate pulita è ancu di manera illuminava a stanza.

In i chic appartamenti chjode candelecianti pienghjule cù un gran numaru di lampi. Emeriscenu a ricchezza di a dicurazioni interni di a stanza.

L'apparizione klassica aghjustate a sofistikazzjoni è u lussu à a stanza. Criranu una atmosfera piacevule in a stanza, cercate solenni è festive. In un locu mudernu, u classicu hè una opzione win-win è enfatizeghja u gustu impeccable di u pruprietariu interiore.