Kristi Brinkley hà un affare cù u padru di Sister Hadid

62 anni Christy Brinkley, chì era maritatu quattru volte, cuntinua à circà l'omu di i so sònnii, è pare avè truvatu un novu cavallu. Addiventanu 67 anni David Foster, chì si divorziava a so mamma Gigi è Bella Hadid.

Novu libera

Questa istatu, Christie Brinkley disciò cun u so amatu musicista John Melencamp. I amati amparate per circa un annu è ùn puderanu micca cunghjuntà i raporti persunali è u travagliu, a charter per un pezzu di tempu per ùn vede è vive in dui casali. Fans di u supermodelu anu aghju intristatu perchè pensanu chì u Melencamp di 64 anni era u candidatu ideali per u quinta maritu di Brinkley.

62 anni di mudellu Christy Brinkley
Brinkley cù u so ultimu novellu John Melencamp
Christy Brinkley cù e figliole Sailor Lee, Alexa Ray è u figliolu Jack

Un novu Enviable

David Foster si sprimi cù a so terza moglie Yolanda Hadid in dicembre l'annu passatu. I Cònjude, chì dopu à a dramma di deci anni lexitimitava a so unioni in 2011, in paesu parted, mantendu relazioni amici. A strada, Gigi è Bella adore u so so paese, chì l 'hà risuscitatu, sustituzione u so babbu.

U musicista di 67 anni di David Foster
David Foster cu a so terza moglie Yolanda Hadid è Gigi Hadid
Leghje ancu

U novu capitu

Christy Brinkley è David Foster anu vistutu annantu in un giorno romanticu in New York. Quandu a chjucchju novu hè fatta in a Polo Bar di Ralph Lauren, hà scuntuta Hillary Clinton, chì hè un amicu longu di u mudellu littirariu di l'anni 80.

Unu di i visitanti si prisintò per catturà a so reunione amichevuli è pusonu a scena in a so Instagram. À a surprisa di l'infirmità, ùn sò micca solu i donne arrivanu à u ritrattu, ma ancu u Surdatu Foster, chì avianu Missin Brinkley. Dopu scambià cun belli cù Clinton, i palummi si stabiliscenu in una tavula unni cuntinuaru a comunicari.

Sfurtunatamente, l'autore di a stampa hè identificata solu da Hillary Clinton è perchè ùn hà micca captu a ternura di Christie è David, chjappi à a tavula.

Christy Brinkley è David Foster sò in fronte à Hillary Clinton