Kim Cattrall ampara chì hà patitu un disordin mentali

A famosa attrizzi britannica, Kim Cattrall, di 59 anni, in una cunversione cù u radiu radio show da u Radio Times, hà dettu chì hà stata travagliatu una malatia mentale durante un longu tempu. Stu ricunniscenza si sorprenderà micca solu u so interlucutore, ma ancu tutti l'aderbuli di Cattrall.

Attrice chì suffriva di l'insomne ​​durante parechji mesi

In dicembre di u 2015, fù divinamente cunnisciutu chì Kim ùn accetta micca l'offerta di u Tribunale di a Tribunale Reale in Londra: si rifiutò di ghjucà in una di l'uttene. Allora l'Internet "zaburlil" missaghji negativi chì l'amatori scritti à a stella. In ogni casu, ùn importa ciò chì i fanciuti pruvò à scupreru a raghjoni di una sta decisione difficiuli, Cattrall ùn hà micca ghjustificatu. E ora, quasi mità annu dopu, l'attrìlla cuntò da quale era u periodu difficili di a so vita.

"Speru di l'insomne ​​durante parechji mesi. Hè difficiuli di esse esattamente ciò chì a causa, è questu ùn hè micca u principale. U mo rifiutu di travaglià, i rolli in u cinema è u teatru hè a cosa più difficiuli chì pò esse sempre. Ùn puderete fà imagine a mo vita senza produzzione è filmi. Tuttavia, era impurtante per migliurà a mo salute, perchè ellu pudia riesce per cunsiquenzi desastosi. A tenza di l'insomne, chì criscite ogni ghjornu, ricurdava di u gorallu enormi nantu à u mo pettu,

"disse Kim.

"U trattamentu chì u me mèdicu prescribed to me consistia di terapia cognittiva. Ella m'hà aiutatu à mè cumprà, è capisce chì cumu possu cuntinuà a vita cù i mo prublemi. Avà pozzu trattà di modu bellu à sicuru, ma puderia avà rinvià ancu l'altru. I vogliu chì a ghjente sable chì u trattatu da un psiquiatre ùn hè micca difficiule, ma hè necessariu bisogni à casu chì ci hè una bisognu. Mi cumparaghju cumportamentu a mo esperimentu cù i mio abbonati in i rete soziale,

- finita a so storia attrice.

Leghje ancu

Samantha Jones - u rolu più famosu di i britannichi

Kim Cattrall nascit in u Regnu Unitu in u 1956. Educazione per i capacità teatrali ricevuti in l'Acadèmia Amministrazione Americana di Art Teatrali. U primu rolu di a film hè statu svoltu in u "Buton Rosu" in u 1975. Avà u so filmografia hà fattu di 85 ritratti differenti. U rolu più famosu in a serie "Sexe è a cità", in u quale hè stata sparta da u 1998 à u 2004. In sta stampa hà fattu ghjucà Samantha Jones.