Hemorrhagic disease of newborns

Certi picculi trà 24 è 72 stanzi si esprimianu e cundizzioni patologichi - crescenu i purgazione di a ferita umbilica, l'intestinu, u stomacu. Un gruppu di situazioni simili chì si sò in 0.2-0.5% di i zitelli sò chjamati a malatia neonata hemorragica. Spessu, sta maladie hè u risultatu di una mancanza di vitamina K in u corpu migliori. In i zitelli nascuti, sta maladie pò esse manifestazione in a terza settimana di vita. Questu hè dovutu à a prisenza in u latti di tromboplastina - un fattore di cugliera di u sangue. A malatia emorraghjica di i marini novi chì hè prisenti annantu à questa data hè cunsiderata tardu.

Ci sò dui forma di sta malatia: a coagulopatia primaria in i nei nevicati, si sviluppa cun carenza di vitamina K, è secundariu, à quale pettu è i zitelli debiliti cù una attività di l'attività livanti di l'attività epatica hè sensitiva. Circundante di u 5% di i so nascinu suffrenni un livellu ridottu di fatturi di clotting dependent di a vitamina K, se a mamma duranu a gravidenza hà pigliatu l'antibirici, l'aspirina, u fenobarbital o anticonvulsanti chì influenza a funzione epatica. In u gruppu di risicu sò ancu babies chì ei mariani anu soffrinu di a tossicu, enterocolite è dbaerbtei à a fini.

Stampa clinica è diagnosticu

Cù a diatexitulita hemorrhagica primaria, i zitelli anu vintu nasal, gastrointestinal bleeding, bruising da a so pedona, è bruising. Tali manifestazioni nantu à a pelle sò chjamati purpurea in a medicina. Diagnostu di u sangramentu intestinali hè fattu in a sedia - u fessee nantu à u diaper hè nìuru cù un rimulu sanguino. A freccia hè stata accumpagnata da u vomitu sanguinoso. Spessu, u sangramentu intestinali hè unicu è innevolatatu. Una forma severa hè cumanda da un sanguinamentu cuntinuu di l'anu, vucanti persistenti persistenti. A volte ancu prublemi ancu i sangramenti uterini. Sfortunatamente, e consegni di a malatie hemorrhagica severa di i culmi novi in ​​a mancanza di cura medica puntuale sò fatali - un ziddu di battagghia. A forma secundaria di a malatia hè carattarizata da a presenza di infezzjoni è l' ipoxica . Inoltre, l'emorrazioni cerebrali, i pulmoni è i ventrizzi di u curu pò esse diagnosticatu.

Diagnosi di e malatiene hemorrhagica di i culori novi hè basatu nantu à i dati clinichi è risultati d'studii sussegüteri (borus di sangue, trombotesti, count di pleistele, attività di fatturi di clotta è hemoglobina). À u stessu tempu, u natuvulu hè probatu per altri diathesisu hemorrgica: l'hemofilia, a malatia di Willebrand, trombastenia.

Trattamentu è prevenzione

Se u cursu di sta maladie hè senza pezzi, allura u prugru hè generale favurèvule. In u futuru, a trasfurmazioni in altri tipi di malatiei emorragiate ùn si saranu micca.

U trattamentu di qualchì saldamentu in i zitelli di i primi ghjorni di a vita cumincianu cù l'injezzione intramusculara di vitamina K, in u quale ùn manca u corpu. Hè necessariu per vigilà a trombotèstine di seguità l'alineazione di fatturi di clotting dependent di vitamina K. Doppu trè à quattru ghjorni, u zitellu hè administratu vikasol, è in i casi severi, una infuzione immediata di plasma (freshly frozen) cù l'amministrazione simultanea di vitamina K hè amministrata. U plasma hè amministratu a un ritmu di 10 mililitri per kilogramu di pisu fuddo. A pratica sintomatica hè stata sola in dipartimenti specializzati.

A prevenzioni di sta maladie hè custituita una una sola injezione di Vikasol à i babori, chì nascinu d'una gravidanza cù a toxicosis . In una prufilaxie similar, i nasciti hè necessatu in u statu di l'asfixia da fruttu di un traggiu intracranial o infartu intrauterine.

E donne chì anu avutu parechje malatie in u passatu chì sò assuciati cù l'hemorrhaggiu aumentada o patologicu anu monitoratu in tuttu u gravidenza.