Fruttu di u ciliu d'aria

Tutte e pruprietà ùtule di i frutti d'avè cherry hè statu scupertu per l'omu in l'Edat Stone. Ma continuanu à utilizà finu à u trattamentu di parechje malatie. U culore di u fruttu hè nìuru, ma u gustu hè fugliale.

Apertura di u fruttu d'ausura cherry

A racoltazione di frutta cherry hè realizatu à u principiu di l'estiu, ma hè pussibule cumprà una cullizzioni preparata in una farmazia à un prezzu prezzu. Sò cunsigliati per aduprà per infusioni meditali, cunfittiti, compoti, decucchiali.

L'appricazzioni regula di u beccu cirice chì avarà aiutu:

Contientanu a so cumpunimentu astringenti è i cuglieri, u fruttu di ciliegie d'aziende hè utilizzatu bè cù di a diarrea . Preparatu di sti baile u tè terapeuticu, pudete curà l'indigestioni o u dulore in u trattu digestivu. Ci sò assai ricette, ma u più sèmplice hè:

  1. Pigliate 200 grammi d'acqua di ebberu.
  2. Pour 1 tablespoon di frutta cherry.
  3. Cumpri dui o tri vultati cada 2 ore.

A ricadenza di stu tè avarà l'aliminazione di a diarrea in tuttu u ghjornu.

Chì sò i beneficii di u ciliu d'avè?

Sti boli anu un forte esercitu antimicrobiale per u cuntenutu di i phytoncides in a so cumpusizioni. I frutti di u ciponinu di l'uccelli diventanu in u so largu spettru di l'azzioni è cuntribuiscenu à:

Per rinfurzà l'effettu diureticu in i malatii di a buca, hè cunsigliata una tintura di frutta d'ave cherry. Per a so preparazione avete bisognu:

  1. Pour un vetro d'acqua fogera in un coltu di metallo.
  2. Puscia 15 grammi di ciliegia d'avè è coperta cù una cupizza.
  3. Dopu à 10 minuti, caldi à u bagnu di l'acqua, è poi aduprà chjinate.
  4. Strain the fruits.
  5. Mantene in un locu frescu per micca più di trè ghjorni.

I prudutti sò pruvucati cum'è un agent anti-inflamatoriu insubbitutable. Per a so preparazione avete bisognu di 15 grammi di frutta U ciliegerine chene d'acqua calenta è fervente micca à più di deci minuti. Dopu a decucchizza hè filtrata è appiicata in modu di lotione per un locu afflittu.

Contraindicazioni à l'usi di frutti d'avè

Utilizà i frutti di u ciliu d'avè, ùn ti tocca à ridivà i so ossi, perchè sò sustinenzi vienu chì ponu avvilinate. I tinturelli è decucchi preparati di e bachi ùn ponu micca almacenatu per u tempu longu, postu chì l'acid prussic pudere formate.

Ancu cun u rispettu di a dosa precisa è e regule per a racoltazione di u fruttu di ciliegie d'avè, ci sò ancu parechji contraindicazioni à l'usu: