Cumu scrivite u pianu stessu?

Mistura di puzziche prestu per u pilaf in liquidu in una venda gratuita è una larga scusa avete truvate in tutti i supermeri di a splutazioni. Hè abbastanza pussibuli ancu per un novu in u duminiu di a splutazioni per fà u riburcu di u pianu di rinfriscanti cù i so propria mani, per quessa, ùn hè micca necessariu di recitarà l'aiutu di i prufessiunali. Quì sottu hè cunsideratu a classa maestrale simplista, cumu fà fà in u pavimentu.

Facemu u pavimentu autlattendu cù i nostri propri mani

Sè ancu un'neghjanu nantu à oghje per fà un chjappu , fate cura di qualchi varietati evidenti di stu casu: pudete aduprà a mutazione in i superfici cù qualsiasi fundazione, ùn ci hè bisognu di più fine cun tecnulugia bè, è di questu modu pò assucià nisun locu per a cortu termini. Avà cunsiderate un passu pisu cumu di scopu di cumpressione u pianu stessu.

  1. U primu cosa di fà hè di preparà cun cura per a superficia di u pavimentu. Prima di vultà l'articulu stessu, avarete bisognu di rimessu tutti l'orizie o di u grassu, dipinze è tuttu ciò chì aghjunghje l'aderenza. Allora l'hà da lavà tuttu ciò chì ferma a terra è a polvera.
  2. U prossimu siguiu l'appiegazione di un capelli prima . A causa di sta prima, pigliate un capu ligne zuccheratu, chì migliurà l'aderenza à a mistura. Di genere, i fabrizii di e mezclatura indicani primi adattati.
  3. Se decide di fà u cumplottu di u pianu masivali cù i vostri mani, aghjustu assicurà a temperatura curretta in a stanza. Hè megliu se hè in a rigioni di +5 ... + 25 ° С. Nun travagliu micca in ambienta in una negativa temperature.
  4. Avà hè più detallatu cumu fà un pianu. Legendamente leghjite l 'infurmazioni in u pacatu. Dopu à quessa, l'aghjunghemu in un dispusitore è mischjà secondu. Komkov o coati ùn sò micca à tutti, a cunsistenza sò uniformi. Aduprate a mezcolita à 15 minuti da coccia.
  5. Distribuisce a solu suluzione più còmea cù una spatula. Avete bisognu di un rollu d'agulla per rinfurzà i bombe di l'aire. Cumpigliemu u travagliu da u cantu luntanu. Un rollu d'agulla cù un manicu longu hè travagliendu in l'ultima tappa per maximizà l'allungamentu di a superficia.
  6. U risultatu hè una superficie superpositura bassa.