Cumu reducià a prissioni durante a gravidanza?

Durante a gestazioni, a pressione arteriale di u zitellu in una donna supere 140/90 mm Hg. hè cunsideratu elevatu. In ogni casu, per tutti, ci hè una norma in quale una persona si senti bè. In questu articulu avemu dettu qualcamentu per riduce a prissioni durante a gravidanza.

Perchè l'aumentu di pressu durante u gravidenza?

A pressione di a pressió arterialata durante u gravidenza pò esse dovutu à parechje malatie:

Apertensione arterial hè un sintumu alarmanti, chì hè periculosa per a mamma è u fetu. Per quessa, cù a pressione spessu crescente, hè necessariu di cunsultà u ginègginu chì guverna u gravidenza. Dopu tuttu, solu chì u duttore sapi quantu si riduce curreghja a prissioni in e donne incinta.

Ipertizzii di iperteste:

In a presenza di sintomi pronti è a ignuranza di cume esaminà a prissioni durante a gravidanza, hè urgente di chjamà ambulanza.

Cumu reducià a prissioni durante a gravidanza?

Sì una donna spessu necessitatu una diminuzione di pressione durante a gravidanza, hè cunsigliata per riduce a quantità di sal consummatu à 5 g per ghjornu. Nurmalizà u nivellu di lipoproteini è u colesterolu in u sangue, chì dinò di u crescenu di a prissioni sanguinanti, i medichi sò cunsigliati per riduce a quantità di grass animale in a dieta.

Hè facilitatu per prevene l'articulu per l'epatestione chì averebbe da scunvuglione di a pressa di u sangue durante u gravidenza. Per fà questu, avete bisognu di regule simuli:

I prudutti chì diminuinu a prissioni durante a gravidanza:

Cù vegetali freschi, ghjè impurtante ùn mancassi a sopra, in particulari da a farina, perchè u so zucchero pò esse lasciante.