Cumu insignà un pappagallo ondulatu per parlà?

U budgerigar hè a più famosa di i pappagalli domestichi. Cumu l'avete nutatu, ùn puderebbenu esse insegni à parlà cun una manica d'aiutu - è un pappu ondulatu ùn hè alcuna esurtazione. L'avecuzzu chì hè abituatu, vi scurdate à tuttu ciò chì dite, più cun più cura.

Purtate sterile?

Trà lordi, ondulati ùn hè micca talentu cum'è per esempiu, un parlante. Tuttavia, pudete insegni a manera di parlà. Cù un furasteru constantu è pacificu, u loro ondulante ùn parla micca peghju di i so parenti-imitatori.

Quessi lorci si pò ricurdà quasi 600 parolle e i frasi individuiali. Un fugliale ondulatu facilmente parlate i nomi di i so prupietari è u so nomu stessu, hà aprè à dicerà saluti o fà una dumanda. In ogni modu, u loro ondulatu ùn solu dici: ellu piace à cantà e canti, è parechji di elli - per recite poema.

Trà i buddi, u più capaci serà unu chì era natu u debbule, è chì deve esse cura di più, aghjustatu è calanzinu. Un pappagallo ondulatu parla è aprende assai più faciule è più veloce da i so sughjorni d'i so fratelli.

Quandu avete stae uccellu in casa, vede u vostru parolle, cum'è qualchì volte ùn hè micca necessariu d'insignà un fuzzy ondulante: ùn sò parechje quandu memorizeghja parole è senza sensazione, senza avè l'intesu solu una volta.

Fate e femine di i pappagallo?

A femina di un pappaddu ondulatu, cum'è un masciu, pò esse studiatu à parlà. Cù le classe attivi à una età ghjuta, ogni pezzu pò esse un parlante.

Quandu i pardini ondulati avè parlatu?

In regula, a so prima parola ondulati parrot diu dui o trè mesi dopu da l'iniziu di furmazione.

Cumu insignà un pappu ondulatu?

Cumu l'avete nutatu, hè assai più faciule d'insignà per parlarà un pappagallo undulating judu (è qualsiasi altri pappagallo in generale) chì un adultu. Per quessa, l'età più riescita per a inizione di furmazione paracu è 35 ghjorni, quandu surtite u so nidu per a prima volta.

Prima di cumincià à insignà un pappagallo ondulatu per parlà, preparanu pè e lezziò cù a vostra petite una stanza separata in u quale ùn vi distrude da ogni sonu stranu.

Hè necessariu di piglià cun un periculu ogni ghjornu, è à u stessu tempu, ma solu per 5-10 minuti, micca più. Fate chì i vostri animali ùn sò micca straggiati, altri ùn si parlarà micca cun voi.

Inoltre, fate è sicuru d'esse di u papagaddu ​​chì l'ha intesu prestu cu cura di cura. Se avete chì hè distruitu, impedisce a furmazione. Hè pussibule chì in u mumentu a vostra maschera voli fari quarchi cosa diversa.

Avete bisognu à cullà in un loro parlante, altri ùn hà abbandunà ciò chì hà digià amparatu. A maiò parte di tutti i difficultità sò cun l'estudo di a prima parolla, dopu a memorizazione sarà più faciule.

In i primi classi, per fassi faciule più faciule per u vostru studiente per capiscenu di voi, parlate cù ellu in a so lingua. Chì significarà? Simulerà u cantu di l'uccelli: pronunzià tutti i vucali assai pianu, fate un forte accentu nantu à e tressu di e parolle, accuncianu claramente à i cunsunanti, in particulare valente a lettera "P" - devi sughjettu à voi rotulente è sucietà. U vostru pappaggiu chì capisce chì u parolle di una persona hè una cancia interessanti è originale.

U vostru pappaddu facilmente facilmente facilmente aprendu à appaghjà un certu sonu. E aiutaraghju à cunnosce chì u so sonu sò datu à ellu cun facilmente, è cù quale hè più difesa per affruntà. I pappagalli mi piace assai di ghjucà à i so, cusì sta furmazione hè per elli un veru piacè!

Ùn cumincianu accumpagnate cù e parolle difficulenti o fraiche largu! Inizio cù i paroli più simplicati. Pruvà ricurdà cù quella intonazione chì pruvucà questa o esa parolla, è ùn pruvà micca di cambià sta intonazione almenu à u principiu di a furmazione - d'aspittà, finu à chì u vostru pappagaddu ​​ùn ripetisce cun cirtezza ancu una parolla. In casu di ripiamente cambia l'intonazione cù quale u vostru pappagaddu ​​hè principiatu à maestru, pudete cunfundassi è aghjunghje l'aghju à un silenziu - riniscendenu cusì ralentisce u prucessu d'aprenu. Andate à a parolla appuntamentu quandu u furtunata cunnosce u prublemu di prima.

U vostru discorsu deve esse assai emotivo, è a vostra articulation hè impeccable. Assicuratevi cambià a intonazione di a voce! Per riguardu à u vostru pappagallo per apre a pronunzià e parolle chjaramente, avete bisognu di parlà davanti ad ellu ccu chiariti in esaggere, postu chì i pappagalli cun preziosa di precisione copie micca solu una parolla, ma ogni sonu di questu.

Per fà più faciule per u papaglianu per memorizà e parolle, pruvate di parlà à u locu. Per esempiu, quandu venite in casa, dicenu "Ola!" O "Hola!". Parolle e farfuglii curtite scritte seranu più ricurdati da quandu avete per contactà. Ma in u memorizatu longu sentenzi o testi, l'utilizazione di una cinta hè più megliu.

Dopu à e classi, se u vostru pappagaddu ​​hà fattu pronta a parolla o hà sungatu u mutivu diliatu, ricumpinsalla cun un modu di delicatessine.

U papaghitariu deve esse affittuosu tutta u tempu, è micca solu in i classi - per pudè à insignà à parlà di l'ondulato (è di qualsiasi altre) u fagottu hè pussibule solu se ùn ci hè un cuntattu emotivu trà u avellu è a persona. U numeru di e parolle è di i frasi chì a vostra petite ricurdarà solu duverà solu di quantu sforzu, u tempu è di pacienza à dà à a furmazione di l'uccelli.