Cumu fattu un bufone-yugo?

Questu annu, un fashionista rispettavule ùn pò micca fà senza l'elementu mudernu di e staghjoni recentemente - un capu di fugliale di moda (snood).

In questu articulu avemu duverà scrive ciò chì un bufone-yugatu, cù quale si pò esse cumbricati è cumu per attache una bufone-yugua è bè. Quelli chì anu interessatu in a storia di a moda sanu chì a popularità attuale ùn hè micca u debut per un bufone-yoke. Questu accessori praticu è stylise hà digià riiscendu nantu à i posti è e strade in i 80. Ma, a versione di a versione previa, u sciu di zuccaru di u 2013 hè largu è più voluminoso.

Un impurtante pruteghju di such scarves hè l'abilità di aghjurnà a forza di tension (cresce o crescente u numeru di "aneddu" di u panchinu).

Pò esempiu di fà ubligatoriamente una bufanda.

Quantu hè necessariu di portà una bufali-yugo?

Ci hè parechje manere di attaccà una fasciata. A maiò spessu i zuccherinati si trovanu uscritti à u collu, plegu a tela di u sciarile cù una "figura ochenta", passendu a testa in l'armari formate. Sì un unu di l'arme biancu hè spargugliatu in u largu sanu, cumparendu a testa, avete un capu cusì cusì. Se ti tirau u ciuffu più strettu (novu intrappregà dinò in u collu), avemu l'cappucciu origginali, chì pruteghja in modu fiduciale ùn solu a so testa, ma ancu u collu. Cogliri a fissa di unu di l'arme bianche, pudemu turnà u curuvapu in un casu di balaclava chì, in più di a cuda è u collu, coppula a parti infermiera di a faccia. Si avemu allurendu a tela di u sciaru à u circondu di u collu, ma à ssu spalle, avemu un cuncepimentu untuosale.

I cappelli di u bufanu sò e boni, ma chì u soli hà brusgiatu sburtu è diventate troppu caldu, ponu esse diventatu in un bonu accessori volumètricu - ùn perderà nunda in decorativu, ma ùn avete micca a purtari un casu inutile cun voi. A cunvenzione di u sciu di zucchero hè ancu in u fattu chì in quelli mudelli ùn sò micca persone di u tecido, chì significheghju ùn avete micca pensatu di cumu per fà risolve per ch'elli ùn ci micca impiccà è impiccà. Hè ideale per quelli chì ùn vulete micca messu in pettu cù nuzzelli, archi, broche è pinnate chì sò adatti à affidà u scarpi ordinariu.

Comu pudete vede, pudete assucià un bufanu-ghjuvellu in un bon di 10 maneri, ogni volta cun avè un risultatu differenti.

Scarpe di yugo - cù ciò chì porta?

A cuminciari, lu materialu cchiù pupulari per fà u zuccherinu hè ghjustu. Per un tempu quartinu, a sita, chiffon scarves, è mudelli di altri telessi ligne, belli è sò adattati. A varietà di materiali è culori di scarves-yokes li permette di cumpensà guasi qualchi roba, indipendente di u so tipu è l'stile - cù un sciarpi d'uruguaiu pudete creà una imaginaria romantica gentile è un rocker austere - tutta di u vostru gustu è imaginazione.

I mudelli volumètrici da un filu enormi pò esse usatu no solu in tempura fredda, ma ancu in a primavera, in cima di una cammisa o T-shirt - a cuntrastu di filamenti fatta è articuli fini sbucceranu assai vantaghji, è dinò, dà a figura una certa fragilità è eleganza. In cumbinimentu "bufali-yugua è soprattuttu" hè impurtante prestu attenzione à a cumpatibilità di i materiali è di i culori di u sciarinu è a chaqueta (capo, pilatu di pelle). In questu casu, u culore di u sciarile pò esse cum'è in a listessa scala cum'è u vestitu spurtatu (culore ou ombra similari), è cuntrastanti cun ellu.

Hè assai brillanti è attrattivu si prisenta una cumminazzioni di un sciu di zucchero nùmmuru cù una struttura prutetta (per esempiu, da un filu rmoncatu) è una corta corta per culà di colore biancu.

In a staghjoni cálima, pudete furnisce scarves traslucidenti, mette nantu à i cammis, vestiti, t-shirts, camicerli o cime. Per una cammura di notte, pudete sceglie l'opzioni un pocu più strettu - da filatu finu o cachemire. Tali bufali ponnu pruteggiri à u freschezza di u tardi è, in u stessu tempu, si sò inghji in l'imaghjera di l'udienzu aperta. I amate di i cummincizii cuntrastanti angeli, certamenti cerchi certi cù e cammisa lucali o cimi cù volumi scarpi-ioghi di filatu gruffu.

Oli di scarpi "tone-in-tone" cù a robba s'assicuta una draperia originale, è ghjustu cuntrastu diventerà quellu chì resisà chì vi darà cù un charm unicu.