Chiddu chi determina u sessu di u zitellu?

Hè diffesu imaginate una vita famigliali senza zitelli. Ma spessu mamme è papà, o qualchissia unu di elli fermu vulianu un figliolu o una figliola. Dunque a question si sviluppa, ciò chì determina u sessu di u zitellu è se esse possibbili d'elevà a probabilità di nascita di un zitellu o nica prima di cuncepimentu. Comu si cunnosce, l'ovu femminili cuntene solu u X chromosome, mentri l'esperma pò esse un trasporcione di u X chromosome è u chromosome Y, in una ratio di 50 à 50.

Quandu l'ovu hè fecundatu cù u sperma da u primu gruppu, una cumminazzioni di cromusomi XX hè acquistata, chì significheghja u nàscita di un femminulu femminile. Quandu si combina XY, diventanu u genitori di u zitellu. Perchè, se vo site seriu preoccupatu di quale esattamente u vostru avete, hè impurtante capisce ciò chì u seculu di u futuru figliolu dipende.

Factors chì afectanu e caratteristiche sessuale

Duranti l'attuale in a vagina, e femicili sò di 300 à 500 millioni d'espermatozoides. Quand'ellu si mette in un ambiente acìticu, a maiò parte d'ellu mori immediatamenti. Solu l'esperma persistenti persistendu per cambià à u moco cervical, chì hà una retazione ligeramente alkalina, è cumincià u so viaghju per a tubera di falòpiu, circunna di fertilizà l'ovu. Hè in questu staghjunu hè stata, chì u zitellu li piace à scunvuglienu cù scriviri è ghjucà à i pupi.

Ancu ora in a comunità scienzia, disputi cuntinuanu nantu à se u sessu di un zitellu dependa di un omu o di una donna, ma a maiò probée, i dui parenti sò più o menu responsabile di quale sarà natu da elli. Pensemu à quale casu, i picciotti sò natu più spessu, è in quì zitelli:

  1. I sperma, chì sò trasportatori di u X chromosome, movendu à un ritmu più lento chì i so cumpagni trasporti Y-chromosome. Perchè, se a fecundazione succèdore nantu à u ghjornu di l'ovulazione o u ghjornu dopu (14-15 ghjornu di u ciclu menstruali standard), u zitellu Y-sperma à l'oveule più prestu cum'è i X-Competitors, perchè u figliolu sarà natu. Invece, e so cumpurte X sò più viasibile, perchè se un cummerciu sessualu avianu parechji ghjorni prima di l'ovulazione (12-13 ghjornu di u ciculu cù a durazione normale), unu di elli prupone l'fertilità di l'ovu. Allora vale a pena aspittà per a ragazza.
  2. Ancu l'genetisti muderni dici chì u sessu di u zitellu hè dipende à l'omu, certi circherosi dicenu chì a mamma hè ancu capaci di influenzà quale hè chì hè esattamente ch'ella nata. Per fà questu, avete adigitu à una certa dieta. Sì una donna soe à un eredi, hè cunsigliatu di pruduce tutti i prudutti di i carne in a dieta, rice è semolina, frutte secca, patate, è ancu tè è acqua minerale alkaline. E pà diventà a mamma di a donna aspittavamente, hè necessariu di dà preferenza à i vegetali (eccettu à a patata), i prudutti di lattini, pesci, olii, dolci, cunfli, nuzzoni, è ancu di bevi più acqua minerale ricca cù calcium. Cusì, a risposta à a quistione, se u sessu di u zitellu dependa da a donna, hè ancu pussessu.
  3. Ci hè una tiuria chì, s'ellu ùn fate micca stà vicinu dui o trè mesi, in seguita una casuzza. Sì un omu prutiste atti frecuente sessuale, u nàscita di un zitellu à una sposa matrimoniale hè garantita.
  4. U studiu di u prublema di quale di i genitori deveria u sessu di u zitellu, i spezialisti affruntate cù u fattu chì si a famiglia di u babbu era principarmenti u male, da ghjustamente, hè valtu à esperà per u nascita d'un erede.
  5. Hè cresce ancu chì, si cuncepisce un ziteddu in u mesi di l'annu (farraghju, aprili, etc.), puderete diventà i paisani di a zitella, ma se pensendu un zitellu, hè megliu pianu un cuncepimentu per un mesi stellu (ghjennaghju, marzu, etc.) .).