Abbigliamento di stazzunità 2015

Disegnaturi in a stagione di u 2015 amparate noi capigliati di moda di zucca, chì pò esse mischjoghje per i ghjovani ghjovani è di e donne anziane. Abete di capra, in una parighjina cù u pilatu di battaglia, torna diventatu un elettu di l'oggettu, chì hè sceltu ancu da famosi famosi di a moda.

In u largu di i capiglioli di u pecorinu di a donna 2015

Foto di i dimostrazione di novi mudelli di stivali di u pelle di l'ovincia di u 2015 dicenu chì in u piccu di a moda curta è varianti ultrashorte di questa indumentaria calzola fatta da pecuri. Ancu erani mudelli longu sò state ancu presentati, a maiò attentione hè stata pagata in i ghjuvelli tannati finu à u mità di a coscia è sopra, in quantu à i "piloti", à pena à scorri da a cintina. Accuglianza di questi curtite di pecera ùn anu micca aspettu volte è pesante, ma ùn cibo micca in ghjinirosa, perchè sò ricumandemu per esse acquistatu cum'è un extra da l'invintu principale, è ancu com'è un outerwear cusì cusì per i zitelli chì passanu assai tempu impunite un caru.


Abbigliamento di u pastore di moda di u 2015

U primu a nota di qualifiche l'ultimi tendini di a moda per i capigli in sheepskin in u 2015 hè chì mudelli fatti di pani artifiċjali sò oghji popular. Grazie à tecnulugia di produzione moderna, i pècini ùn anu micca inferitu in termine à u calore à mudelli naturali, ma fermanu menu dannu à l'ambienti è a prutezzione di a vita di l'animali. U furmagliu artifice hè assai presentable, sò spessu even difficult to distinguish from models from sheepskin natural.

Se ci parramu di u disignu di mudelli, in u 2015, u pilu di stemma incù un trim bianu era furmatu assai. Di solitu sò fiori fiurali marroni, è i pelle ponu vistu nantu à e costumi è collani enormi. No menu novu in u 2015 si trovani cù un capricci decoru cù pusterità cuntrastanti, è mudelli di chjappi di "aviatore", induve un caprettu cù un cremallera pò esse diventà ghjunghje in un grossu chjuche.

L'altru tendenza di a moda per i capelli d'ovale in questa stagione pò esse chjamata una grande quantità di mudelli, a cima di quale hè tutta di cuir. Tali pezziunni di cuddaru sò assai caldi, ùn sò micca a paura di a precipitazione in forma di piova o neve nebbia, è anu ancu una bella apparenza chì si mantene micca cambiatu per parechje staciuni in una fila.

Inoltre, avete averari attenitu à e versioni brillanti di e ghjuvelli di pecuri. Questa hè una opira di ghjuventù, adattatu per una festa o un viaghju à u club. A zitella in una chjucata tanniculata brillanti ùn passà micca innitatu.