2016 francese

U listinu eleganti, scelta di a punta di ughjocatu chjama l'attinzioni à i pinsamenti stylishi è à u listessu tempu pare mancu discrettu è neat - a manicura francesa si metti per l'impresa di ogni ghjornu , è per l'arcu afficate riguardanti è hè ancu attivatu in a sera è a moda festiva. Hè per quessa a donna di a moda so amore a manicura francesa, è i stylistichi à u turnu da annu à annu offeru novi idee interessanti. Qualessu tipu di designu di ughjettivi finta seranu rilevanti in a stagione 2016?

Abbigliu moda 2016

In u 2016, una chaise nantu à u clause hè rapprisintatu da una larga scelta d'opzioni. Stylists hà pigliatu ogni tendenza à a moda è facia un generaliste di a manicura populari cunziddiu e caratteristiche di ogni stile. Per quessa, in a nova stagione, ogni fashionista pudete torna à pusà cun eddu cù u so disegettu predilettu.

Classics . U più universale in u 2016 hè a manicure classica francesa. In questa versione, pudete sceglie l'ùmmira favuritu di a basa - rosa, trasparenti, beige, latti, ma a tira di a strada ha d'esse bianca-biancu. A chaqueta bianca 2016 hè lacuna è si vestisce à ogni situazione. Per parechji fimmini di a moda, sti tipi di manicura francesa addivintau un vancu-zaschalochkoy.

Una cammisa cola . Ùn avete micca perditi di pupularità è di cuntrastu di disignu di a manicure francese. U culore più chjave 2016 hè a scelta di vernice luminoso satuat - rosso, blu, verde, viole, giallu. Eghje visu assai stylish cun una basa di colore è una striscia bianca à a punta. Un tali designu pò esse fatta à u vostru gustu - bisognu, ondulatu, diritto o semicircular. Ma in ogni casu, una chjave cola chjama l'attinzioni à u stil origginali di u fashionista.

A fan-french . I amate di stile di moda di moda di ughjetti recommandé à indulge in un decoru uriginale è originale in una manicura di tali. Rhinestones, perli, bouillon, foil - una grande manera di vede à l'altri a so individualità è u gustu dilicatu in a nova stagione. Chì i vostri mani sò intelligente ogni ghjornu.

L'milenariu francese . A tendenza di a 2016 stagione era una chjuccula cù l'addumitu di sparkles. Milleniu significa a distribuzione di u vernice spuntinu cù purpurinu o prigore. A basa per questu pò esse qualchissia per u to gustu - brillanti o in culori pasteli deprezza da a vostra imaginazione è a imatge creata.