I misgi sò u meliculu?

A question, sicuru, hè divertitu, ma assai persone interessate da ellu. Cume da curiosità inzucata, o da interesse scientificu-zoologicu. Eppuru, si ci hè una quistione, simu avemu devi a risposta. Allura, ci hè un pusu di bellyè in i misgi è i misgi, quale hè è quì cume vi? Parlate di questu.

U zocculu di u ghjattu hè un mitu o una realità?

Ddu un pianu di vista cusì scienzu, i navelli sò prisenti in tutti l'animali chì a mamma porta in ella. Hè sia logica, de rignamentu, perchè deve riceve nutrijenti è l'ossigenu durante a so furmazione è u sviluppu intrauterine.

Gattini, l'infermiera maternale attornu à dui mesi (65 ghjorni), dopu à u nascita di ogni ghjittimu vene a placenta. Ella stessia ferisce u cordone umbilical à tutti i so figlioli nascuti.

Da questu questu hè lògicu di ripiglià, ancu senza sapienti scientifichi profundi, chì u cordone umbilicalu anu attaccatu à a placenta da una parte, è à u gatteu per l'altru. Hè per quessa, ogni ghjattu u gattu, cum'è ogni persona, hà un pusessu di u ventu, invechje chì u cat hè un abissinu , un "pooch" britànicu o ordinariu!

Dove induve circà u buttone di u ventre di un gattu?

Bonu, cù a prisenza di u zoccu, avemu dicisu, ma avà avete a voglia di verificà nantu à a vostra mascu. Induve hè esse u zingia ind'è i misgi? In quantu à noi, si trova supra un stomacu. Ùn ci hè micca cuddotto in questu locu, ancu s'ellu pò esse cuparti da a lana chì si sviluppa.

Ùn ci hè micca bisognu di prupone è pruvate truvà una lumetta, cum'è a ghjente. Ancu noi è mammiferi, cum'è i misgi, ma navelli è altri signali avemu dui sfarenti. In parechji catelli, i navelli pò distingue un pozzu, ma si tratta apprufittante cum'è un parce di pilu di pilu di pilu in u fondu di u ventu, quasi entre i dui bustilli inferi.

Sò chjucu o cuddie perti, per truvà u zuccunate hè ancu più faciule. E cun un pugnu ùn hè micca cunfunditu. Speremu chì avete bè cù u melicone risparmiatu da a vostra mascu è issa sapete chì sapete chì hà i misgi!