Famiglia cù i paisani di u zitellu

Molti picciaghji stanu aspittendu stu ghjornu cun grande impatenza. Per parechji, cunvince i paisani di u zitellu hè quasi u più impurtante in una relazione. Dopu tuttu, se u vostru amantu decide di piglià un passu, vi mostra chì a vostra rilazione hà assicuratu a maturità. Questu hè, sapete chì ellu hè pianificatu per piglià.

Fighjemu quessi cuncetti cunghjunsi: cumu si deve aduprà u primu cunogenu cù i paisaghji di u genaru, cumu si pò esse cumpagnari, etc. A cosa più impurtante hè di fà una bona prima impressione nantu à i so parenti. E, cum'è sapete, a prima impressione hè a chjave per u successu futuru.

Famiglia cù i paisani di u zitellu - i cunsiglii principali

1. Ricurdativi chì a maiò parte di i vostri sforzi sianu diretti à l'incantu di a so amata mamma. Indubbiamenti, u pezzu principalu in a famiglia. Ma in parechji casi, a so opinion di a futura fille d'indizia si basa in l'impressione di a so moglia.

Scaricate l'idea chì i genitori deve esse dotati cun un souvenir. Sì a mamma di u vostru amatu hè un tipu di vigilanti particulari modu vigilante, in questu rigalu, ùn vi micca nunda, ma u francu in corruzzione di u vostru parte. In u risultatu di questu, ella, duranti a retazioni sana, principià à cercà in quellu malefici chì, in u so parolle, circate di vittime cù rigalu.

2. U sicondu mutivu per quale ùn avete micca dà di nunda à i so genitori hè chì pudete simplificà micca micca i so gustosità. E, a fine, seranu accusati di o mancanza di u gustu, o di pruvate di lampassi cù i vostri soldi.

I rigali sò megliu datu quandu site vicinu à a so famiglia è serà capaci di facilmente identitarà quelli rigali chì vinaranu immediatamenti à a so piacimentu.

3. Quandu si sviu entre in a casa parente, un soru di i vostri labbre ùn sparghjeranu. Ancu s'ellu si ritenu cun friquità inespettatu per voi, pruvate à esse amici. Ricurdà più à spiegà chì u to sorrisu hà aiutatu à incantà u vostru amatori in a vostra prima data. Ùn hè micca escluditu, in u casu di a prima visita à i so genitori, chì un sonne aiuta per acevarà a vargogna da a so mamma.

4. Famiglia di a zitella cù i genitori di u zitellu, probabbilmente, chì ùn deverà senza festa. Ùn rampa micca u bastone cù l'usu di vetru di vinu. Ùn vi scurdate di manera mamma cù a tavola per u vostru amatori. Cusì, vi darà capisce a so mamma chì da e so mani ùn passarà micca nunda amante.

5. Quandu risposta rispundenu i vostri piani di a vita, pruvate d'esse risposte, chì avaristi un filu finu assuciatu à l'interessi di una persona amata.

6. Si avete dumandatu nantu à a vostra famiglia, ùn hà impurtatissimu chì qualcunu, scrivevi comu si fussi u megliu in u mondu.

A più impurtante cosa di ricurdà è chì quandu avete da esse una reunione impurtante, pigliate cun naturalità, ubligatoriu l'orgogliu è a rudezza in casa, è da esse garantitu u cuncettu successu di cunniscenza.