Bijouterie di Bulgari

Oghjendi di Bulgari hè cunnisciutu in u mondu per a so originalità è l'eleganza. I giovani, perfume, vigilenti di questa famosa fabbrica sò assuciati cù u luxu è l'exclusività.

Storia di ghjuvelli Bulgari

Tuttu si cuminciò à a fini di u XIX secolo cun l'apertura di una ghjillina petite. Sotirio Bulgari - una joera greca, hà fattu aposti in Roma è ùn perde micca. Ci era sempre assai turisti, chì significheghja chì u ricunniscenza prestu prestu. Ma micca solu una vina cummerciale aiutava à questu. L'imprendatore hà prova di glurificà u so nome solu per a qualità è e cose originali. Dopu à a morte di u successu di u babbu successu cù i so figlioli. I duminii fà cumincià à apre a New York, Paris, Monte Carlo. Clienti regolari di e boutiques sò Elizabeth Taylor, Audrey Hepburn è altre stilisti di filmi è podi.

Ughjettu di Ghjenuva, Bulgari

Questi ornamenti sò ricunnisciuti. Ci sò parechji motivi per questu:

Basta, a ghjuvintella hè fatta di oru, spessu decorata cù pedichi preziosi. Ci hè dinò variazzioni di argentu.

A cullizzioni di capulavori hè sempre crescente. I uriginali di ghjuvelli Bulgari sò valiuta da e famiglie Riali, l'aristocrazia di l'Europa, chì parlà di i mortali ordinali chì, cù aspirazioni, sceglienu è portanu sti belli maravigliosi, ardi, coltelli. Sò sempri assai prufissiunalisimu, culore inimitariu è stile, chì cuntene l'idee antica di u lussu, l'idee rinascente è i tendenzi muderni.

Quelli chì ùn pò micca furnisce i costumi originali pò cumprà replicati di ghjuvedi Bulgari da oru o argentu. Seranu un alloghju unsurpassed à qualsiasi parte.

Li Greci sò fieru di fattu chì Sotirio Bulgari hè natu in Grezia, i Taliani - da u fattu chì hà apertu a so boutique in Roma, è quelli chì anu a so ghjuvelli di sta casa di moda si sò fieru di diventà i so iperiani. Bulgaru hè un nome, una marca prumora, ornamenti chì sò elevati à u rangu di gioielli di famiglia. Sotirio mette a so ànima in u so travagliu, è finu à questu hè glurificatu in onore à u so fundatore cum'è unu di i ghjudizii più famosi di u tempu.